جمعه 31 فروردین 1403

نواخته شدن زنگ مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان بناب

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر زنگ مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در هنرستان کار و دانش شهید مصطفی خمینی نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، زنگ مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی و کانون یاریگران زندگی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب، مسئولین نیروی انتظامی و سپاه شهرستان در هنرستان کار و دانش شهید مصطفی خمینی نواخته شد.

photo ۲۰۲۲ ۱۱ ۱۶ ۱۴ ۴۴ ۲۸ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مدیر آموزش و پرورش بناب در تشریح اقدامات انجام یافته در خصوص پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی افزود: جهت پیشگیری از این نوع آسیب ها همکاران هسته مشاوره آموزش و پرورش دوره ها و جلسات متعدد توانمندسازی و پیشگیری از آسیب های مواد مخدر را هم برای مشاوران مدارس که در مدارس برای دانش آموزان بازگو نمایند هم برای اولیاء که نسبت به این موضوع هوشیاری پیدا کنند؛ برگزار نموده اند.

محمود پورلطفعلی افزود: در جهت مبارزه و پیشگیری از این نوع آسیب ها تنها کار سخنرانی و برگزاری جلسات کافی نیست لذا تمامی دستگاه ها باید در این امر پای کار باشند تا بتوان این آسیب ها به حداقل رساند.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده
کانال اخبار بناب در پیام رسان ها
ایتا @akhbarbonab
سروش splus.ir/akhbarbonab
انیستاگرام: instagram.com/akhbarbonab1399
تلگرام @akhbare_bonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + دوازده =