پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نماینده مردم بناب: چرا جفای روا شده بر نامزدهای عدم احراز شده جبران نمی‌شود؟

باقری: چرا جفای روا شده بر نامزدهای عدم احراز شده جبران نمی‌شود؟

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس یازدهم با استناد به بیانات رهبری در خصوص نسبت‌های خلاف واقع به نامزدهای عدم احراز صلاحیت شده و مطالبه ایشان مبنی بر “جبران جفا” گفت: چرا مجلس برای مطالبه رهبری جلسه غیرعلنی تشکیل نداد؟ مجلس باید بحث کند که به چه کسانی شده و کدام دستگاه‌ها آن را باید جبران کنند.

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقری بنابی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به بیانات اخیر رهبری مبنی بر “نسبت‌های خلاف واقع به نامزدهای رد صلاحیت شده” اظهار کرد: دستگاه یا نهادی که ملزم به جبران جفای روا شده بر نامزدهای عدم احراز صلاحیت شده است، باید مشخص شود. همچنین باید مشخص شود که به چه کسانی جفا شده است؟ چرا به مطالبه مقام معظم رهبری پاسخ نمی‌دهید؟

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس یازدهم با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس در مورد بررسی صلاحیت‌ کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: چرا برای مطالبه جبران جفای بر نامزدهای عدم احراز شده جلسه غیرعلنی تشکیل ندادید؟ مجلس باید بحث می‌کرد که کدام دستگاه‌ها باید جبران کنند. علی رغم اینکه دستگاه‌های مسئول به ندای مقام معظم رهبری پاسخ ندادند اما مردم حتما به ندای رهبری لبیک خواهند گفت و با مشارکت بالا ثابت خواهند کرد که پشتیبان ولایت فقیه هستند.

نماینده مردم بناب در مجلس در پایان تذکر خود به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه‌اش پرداخت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) در سخنانی تلویزیونی، با بیان اینکه به بعضی از افرادی که صلاحیتشان احراز نشد، جفا شد و به آنها یا خانواده‌هایشان نسبتهای خلاف واقع داده شد تاکید کردند: خواهش و مطالبه من از دستگاه های مسئول این است که مواردی را که گزارش خلاف واقع راجع به فرزند یا خانواده کسی داده شده، جبران کنند.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2997

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =