جمعه 10 فروردین 1403

قوه قضائیه برخورد قاطعی با اغتشاشگران داشته باشد

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی از قوه قضائیه خواست برخورد قاطعی با برهم زنندگان نظم عمومی جامعه داشته باشد.

تبریز

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی از قوه قضائیه خواست برخورد قاطعی با برهم زنندگان نظم عمومی جامعه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از حوزه؛ حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای تأمین شهرستان بناب با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای کشور اظهار کرد: بر اساس آمارها تنها عده قلیلی در اغتشاشات اخیر شرکت داشتند، اما امپراطوری رسانه‌ای غرب طوری القاء می‌کند که نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال سقوط است.

وی افزود: متأسفانه برخی عوامل دشمن در داخل نیز با این هجمه رسانه‌ای دچار اشتباه محاسباتی شدند، بنابراین باید این مسأله مورد توجه باشد که این فراز و نشیب‌ها از ابتدای انقلاب بوده و باز ادامه خواهد داشت و مشخص خواهد کرد که افراد تا چه اندازه در اعتقادات خود محکم هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی به مردم، تصریح کرد: مدیران مخصوصاً در این شرایط حساس موظف و مکلف هستند که در مجموعه تحت مدیریت خود هرچه بیشتر و بهتر به مردم خدمت‌رسانی کنند، چون هر چه خدمت رسانی بیشتر شود همان اندازه آسایش و آرامش مردم نیز بیشتر شده و هجمه‌های دشمنان بی اثر خواهد شد.

امام جمعه بناب ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم شهرستان خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار بناب آزمون‌های سختی را پشت سر گذاشته اند و در این آزمون اخیر نیز ثابت کردند که به نظام جمهوری اسلامی وفا دارند.

باقری بنابی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های اعضای شورای تأمین شهرستان بناب در خصوص برقراری نظم و امنیت و تأمین آسایش مردم، خاطرنشان کرد: این توفیق، حاصل وجود وحدت و همدلی بین اعضای شورای تأمین بوده و باید این صمیمیت و وحدت ادامه یابد.

وی در ادامه از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری یکی از اراذل و اوباش منطقه تقدیر و تشکر کرد و از قوه قضائیه خواست برخورد قاطعی با برهم زنندگان نظم عمومی جامعه داشته باشد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»
هواداران به شایعات توجه نکنند/جزئیات مذاکره تراکتور باساکت الهامی

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + بیست =