جمعه 31 فروردین 1403

شرکت قاچاق کننده آرد در بناب بیش از ۳۲۳ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: یک شرکت تولید آرد در بناب به علت خارج کردن مقادیر زیادی آرد خبازی از کشور به صورت غیرقانونی به پرداخت ۳۲۳ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

شرکت قاچاق کننده آرد در بناب بیش از ۳۲۳ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایرنا؛ صمد حضرتی، روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: به دنبال گزارش اداره کل گمرکات آذربایجان شرقی مبنی بر خروج آرد خبازی به میزان یک میلیون و ۱۴ هزار کیلوگرم توسط شرکت مذکور بدون رعایت مقررات و تشریفات قانونی، موضوع در دستور این اداره کل قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از تشکیل پرونده تخلف برای این شرکت تولید آرد، پرونده متشکله در شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان بناب مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به مستندات ارائه شده از سوی سازمان شاکی و بررسی قانونی آن ها، شعبه تخلف قاچاق را محرز دانست.

حضرتی، با بیان اینکه شرکت مزبور با توجه به خارج شدن کالا از کشور به پرداخت جزای نقدی به مبلغ مذکور محکوم شد، ادامه داد: رای صادره برای این شرکت قطعی نبوده و قابل تجدیدنظرخواهی در مهلت قانونی است.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =