جمعه 10 فروردین 1403

شایعه ساخت آب شیرین کن در کربلا

پاسخ به شایعه پروژه ساخت بزرگترین تصفیه خانه آب شیرین کن خاورمیانه توسط ایران در کربلا!

ساخت آب شیرین کن در کربلا

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ خیلی جالب است، شایعه پراکنان رصد می‌کنند کشور درگیر چه مشکلی است، سریعاً همان را برای کربلا و نجف طراحی می‌کنند!! یعنی اگه کمبود برق داشته باشیم، شایعه می‌کنند در عراق نیروگاه برق می‌سازند!! اگه کمبود روغن باشه می‌گن روغن‌ هامون را به لبنان و فلسطین می دن!! اگه بحث ورزشگاه باشد، در کربلا ورزشگاه می سازند!! اگر مشکلات گرد و خاک باشد ….

اما واقعیت چیست؟

اولا بزرگترین پروژه آب شیرین کن خاورمیانه در ایران خود ما و در استان هرمزگان تاسیس شده است.

ثانیا تصویر منتشر شده مربوط به (نه آب شیرین کن بلکه) تصفیه خانه فاضلاب شهر کربلا است که به دست یک شرکت خصوصی ایرانی به نام «گروه  صنعتی بوذرجمهر» است. این شرکت در داخل و خارج کشور پروژه هایی در دست دارد (از جمله چندین پروژه برج سازی و تونل سازی در امارات متحده عربی) که علاوه بر درآمدزایی برای خود، برای کشور نیز ارز آوری می کند.

با این حال سیاه نمایانی که یکی از وظایفشان خود تحقیری است، این نقطه قوت کشور ( یعنی حضور شرکت های خصوصی ایرانی در پروژه های برون مرزی) را به صورت چند جانبه بر سر ملت می زنند تا هم بر دامن مشکلات بدمند، هم با اعتقادات مردم بازی کنند و هم روح امید را در مردم بمیرانند.

لازم به ذکر است، مشکل آب شهرکرد ظرف دو هفته با عملیات جهادی دولت اقای رئیسی و مردم در ۳۰ مرداد برطرف شده و بخش مهمی از مشکل آب همدان هم طبق گفته مسئولان تا یکی دو هفته آینده حل خواهد شد.

منبع/https://ghorbanimoghadam.ir/1447/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A2%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%84%D8%A7

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14020810000526 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

10مربی برتر ایرانی که امیدهای آینده را زنده کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به استفاده از توان داخلی به ویژه در استفاده از مربی ایرانی نقطه نظر خاصی دارند که نتایج حاصله در رده‌های پایه‌ای ورزش نیز نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای کشور در این حوزه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 10 =