جمعه 10 فروردین 1403

دستگیری سارق دریچه های فاضلاب با ۷ فقره سرقت در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای دریچه های فاضلاب با کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

images - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش اخبار بناب/ سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دریچه فاضلاب در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری۱۲ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام كارهاي اطلاعاتي،تخصصی و تلاش شبانه روزي، موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در حین انجام سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب با اشاره به اینکه در بازرسي از مخفيگاه متهم مقاديری اموال مسروقه كشف شد بیان داشت : فرد دستگیر شده به ۷ فقره سرقت دریچه های فاضلاب(منهول) از سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ شفقی در پايان با بيان اين مطلب كه متهم به همراه پرونده متشكله جهت سیر مراحل قانونی تحويل مقام قضایی شد از شهروندان درخواست كرد: هرگونه فعاليت مشكوك افراد و مجرمان را از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.
انتهای پیام/ذاکر احمدزاده

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2832(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =