جمعه 10 فروردین 1403

در مسیر ولایت باید از تندروی و کندروی اجتناب کنیم

فرماندار بناب: در مسیر ولایت باید از تندروی و کندروی اجتناب کنیم.

photo ۲۰۲۲ ۱۱ ۱۵ ۲۳ ۵۶ ۵۲ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رضا لعلی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به واقعه غدیر خم و انتخاب امیر المومنین علی (ع) به ولایت عهدی اظهار کرد: در این واقعه پیامبر گرامی اسلام مسلمانانی را که جلو تر حرکت کرده بودند و آنانی را که عقب مانده بودند در محلی به نام غدیر خم جمع کردند و به عنوان آخرین وظیفه رسالت خویش امام علی (ع) را به عنوان جانشین خویش و ولی امر مسلمین به مردم معرفی کردند.

فرماندار بناب حرکت در مسیر ولایت را مساله ای مهم در جامعه اسلامی برشمرد و گفت: نباید با تندروی و خود اجتهادی بخواهیم از ولایت پیشی بگیریم یا اینکه با کندروی از مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن گام برمی دارند عقب بمانیم.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه مسائل و مشکلات کشور در داخل از طریق گفتگو قابل حل است،افزود: نیاز امروز جامعه ما اتحاد، انسجام و حفظ یکپارچگی بین مردم و مسئولین است.

وی حفظ امنیت و یکپارچگی کشور را یکی از مهم ترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: برای حفظ امنیت در کشور بیش از ۲۲۰ هزار شهید داده ایم.

لعلی افزود: امروز در سایه امنیت زنان و دختران کشورمان آزادانه می‌توانند به تمامی نقاط کشور سفر کنند و کسی نمی تواند متعرض آن‌ها شود.

فرماندار شهرستان بناب ضمن تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم گفت: امروز در سایه نظام جمهوری اسلامی بیش از ۴۵۰ واحد تولیدی فعال در شهرستان بناب وجود دارد درحالی که پیش از انقلاب حتی یک واحد تولیدی فعال در این شهرستان به سختی می شد پیدا کرد.

لعلی در همین راستا به احداث شهرک دامپروری با بیش از ۲۴۰ هزار دام سبک در شهرستان بناب اشاره کرد و گفت: این مجموعه یک نمونه بی نظیر در سطح کشور و حتی خاورمیانه خواهد بود.

وی ضمن اشاره به اقدامات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم از زمانی که بر سر کار آمده گفت آیت الله رئیسی دولت را در سخت ترین مقطع تاریخی کشور تحویل گرفت و در این مدت گام های ارزنده ای در زمینه محرومیت زدایی، ارائه خدمات رفاهی و ایجاد زیرساخت های اساسی برداشته شده و همین مساله سبب شده که امروز دشمنان با تمام امکانات و تجهیزات بدنبال آسیب زدن به دولت باشند که بحمدالله با اتحاد و همدلی از این مرحله نیز با موفقیت و سربلندی عبور خواهیم کرد.

رئیس شورای تامین شهرستان بناب در آخر ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ پاسدار یحیی حیدری به عنوان فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: ایشان فردی دلسوز و ولایتمدار بوده و طی دورانی که مسئولیت سپاه ناحیه بناب را بر عهده داشتند چه در زمینه های فرهنگی و چه در همکاری و هماهنگی با مجموعه شورای تامین شهرستان و اجرای طرح های جهادی از جمله محرومیت زدایی و اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی بمنظور مقابله با بیماری کرونا همواره برادرانه در کنار مسئولین و مردم شهرستان بناب ایستادند که از خداوند متعال برای ایشان آرزوی توفیق در خدمت به مردم را در مسئولیت جدیدی که دارند را دارم.

وی همچنین سرهنگ پاسدار اسفندیاری را که به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه بناب انتخاب شده اند را فردی مومن، متدین و انقلابی برشمرد و گفت: با ایشان سابقه آشنایی قبلی دارم و انشالله منشا خیر و برکت برای مردم و نظام و ولایت در شهرستان بناب خواهند بود.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده
کانال اخبار بناب در پیام رسان ها
ایتا @akhbarbonab
سروش splus.ir/akhbarbonab
انیستاگرام: instagram.com/akhbarbonab1399
تلگرام @akhbare_bonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =