شنبه 1 اردیبهشت 1403

حل مشکلات کشور با مدیریت جهادی

امام جمعه موقت شهرستان بناب، گفت: رئیس جمهور منتخب باید با انتخاب مدیران جهادی گره‌گشای مشکلات اقتصادی مردم باشد.

حل مشکلات کشور با مدیریت جهادی

به گزارش اخبار بناب به نقل از فارس/ حجت‌الاسلام سیدباقر سیدی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه مشکلات کشور با یک اقدام جهادی قابل حل است؛ اظهار داشت: مشکلات کشور مشکلات لاینحلی نیستند و اگر همت شود، مشکلات با عزم جهادی مسوولان قابل حل است.

وی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور منتخب با انتخاب و انتصاب مدیران جهادی باید گره‌گشای مشکلات مردم باشد؛ تصریح کرد: با توجه به شناختی که از آیت‌الله رئیسی در مسوولیت ریاست قوه قضائیه داریم و توانست با اقدام جهادی کارهای زیادی را در این قوه انجام دهد.

سیدی اضافه کرد: امیدواریم در مسوولیت ریاست جمهوری نیز با ادامه همان مسیر و با انتخاب مدیران جهادی و انجام کارهای جهادی مشکلات مردم را حل کنند.

خطیب جمعه موقت شهرستان بناب در ادامه با گرامیداشت 26 تیرماه سالروز تشکیل نهاد مقدس شورای نگهبان، متذکر شد: جایگاه شورای نگهبان جایگاه بسیار خطیر و مهمی بوده و پاسداری از انقلاب اسلامی است و متأسفانه مأموریت مهم این شورا باعث شده مورد هجمه دشمنان نظام به‌ویژه در ایام انتخابات قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سیدی اذعان داشت: این همه هجمه به جایگاه شورای نگهبان این را می‌رساند که جایگاه این شورا مهم و تأثیرگذار است و شورای نگهبان مظهر اسلامیت و جمهوریت است.

وی خاطرنشان کرد: باید هوشیار باشیم و تحت تأثیر شیطنت دشمنان قرار نگیریم و نگذاریم به این جایگاه ارزشمند در کشور خدشه‌ای وارد شود.

امام جمعه موقت بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ایام دهه امامت و ولایت بر برگزاری مراسم و جشن‌های این دهه تأکید کرد.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=3038

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 12 =