جمعه 10 فروردین 1403

ثبت نام ۱۷۸ نفر برای انتخابات شورای روستاهای شهرستان بناب

ثبت نام ۱۷۸ نفر برای انتخابات شورای روستاهای شهرستان بناب

بخشدار مرکزی بناب از ثبت نام ۱۷۸ نفر برای انتخابات شورای روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ رضا لعلی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به انتخابات پیشروی شوراهای روستا و عشایر، گفت: بناب دارای ۲۸ روستا هست که دو روستای آن به دلیل زیر ۲۰ خانوار بودن حائز شرایط برگزاری انتخابات شورا نیست.

وی افزود: ۲۶ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان نیز جهت برگزاری انتخابات شورا حائز شرایط برگزاری انتخابات هستند که ۲۴ روستا به حد نصاب رسیده است.

وی ادامه داد: دو روستای روشت کوچک و دوش نتوانستند حد نصاب خود را کسب کنند و در مورد این روستاها شورای بخش طبق قانون تصمیم گیری خواهد کرد.

لعلی از آمار شوراهای شهرستان بناب خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۰۲ کرسی برای شورا در روستاهای شهرستان وجود دارد که ۱۴ روستا سه شورایی و ۱۲ روستا به صورت پنج شورایی است.

بر اساس این گزارش، شهرستان بناب با بیش از ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب مرکزی آذربایجان شرقی واقع شده که ۴۰ درصد جمعیت آن در ۲۸ روستای شهرستان ساکن هستند. شغل عمده روستاییان این شهرستان نیز کشاورزی، دامداری و قالیبافی است.

انتهای پیام/ذاکر احمدزاده

http://www.akhbarbonab.ir/2876/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =