جمعه 10 فروردین 1403

حضور حداکثری مردم در انتخابات، ضامن اقتدار کشور

3249412 907 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرماندار بناب انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران را، مظهر مردم‌سالاری دینی خواند و مشروعیت نظام در طی ۴۲ سال را برخاسته از شرکت مردم در انتخابات دانست.

به گزارش اخبار بناب/ شهریار فتحی گفت: تجربه نشان داده ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان جزء با همراهی مردم ممکن نبوده و نخواهد بود و انتخابات تجلی همراهی مردم با نظام اسلامی است.

به نقل از بسیج: وی افزود: اما آنچه که امروز بیش از پیش احساس می‌شود حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است چراکه تروریسم اقتصادی دشمن شکست خورده و دشمن امروز مستاصل و نامید گشته بگونه‌ای که کارشناسان نظام بین‌الملل همه بر پیروزی مقاومت مردم ایران در برابر تحریم‌های حداکثری و ظالمانه آمریکا گواهی می‌دهند، دیوار تحریم‌ها ترک برداشته و در حال فروریزی است.

فتحی اضافه کرد: آنچه که  موجب خواهد شد دشمن دیگر فکر تحریم ملت ایران را نکند حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است چراکه برخورداری از میزان رای بالا تضمین کننده اقتدار کشورها می‌باشد.

فرماندار بناب اظهار داشت: مردم غیور آذربایجان و بناب همواره نشان داده‌اند که در پای آرمان‌های انقلاب، امام و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و در انتخابات پیش‌رو نیز با شرکت حداکثری در پای صندوق‌های رای سرنوشت خود را به نحو احسن رقم خواهند زد.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2887(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − ده =