شنبه 1 اردیبهشت 1403

برگزاری دوره آموزشی روابط عمومی و سمعی و بصری در شهرستان بناب

دوره آموزشی روابط عمومی و سمعی و بصری در شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ همزمان با ایام الله دهه فجر و مقارن با خجسته میلاد حضرت علی(ع) با میزبانی مجتمع فولاد صنعت بناب دوره آموزشی مسئول روابط عمومی و سمعی و بصری برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی مطالب حوزه ارتباطات به صورت کاربردی و انتقال دانش تجربی روابط عمومی با تدریس حمید بالغ و نوراله خیری از فعالین رسانه ای و صاحب نام روابط عمومی و ارتباطات شهرستان بناب انجام یافت.

photo ۲۰۲۳ ۰۲ ۰۶ ۰۱ ۱۳ ۲۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

حمید بالغ با اشاره به جایگاه برجسته روابط عمومی و تشریح اثرگذاری روابط عمومی در سازمان ها و ادارات دولتی و شرکت های خصوصی ابراز داشت: آنچه امروزه اهمیت ویژه به حوزه روابط عمومی ارائه میکند ارائه مشاوره از سوی کارشناسان ، مسئولین و مدیران روابط عمومی به مدیران و روسای سازمان ها و ادارات میباشد که تاثیر مستقیم در تصمیمات و اقدامات هر مجموعه ایفای نقش می نماید.

وی افزود: تبیین دستاوردها موجب افزایش رضایت مندی در نهایت گسترش امید و نشاط در جامعه هدف میشود لذا در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری ؛ لطفا و حتما کمبودها ، نداشته ها ، موانع و تنگناها در جریان تبیین دستاوردهای سازمان یا اداره شما ایجاد مشکل می کند با ذکر تحلیل بیان گردد.

نوراله خیری دیگر مدرس دوره با تفسیر رسالت روابط عمومی در جریان انفجار اطلاعات در فضای مجازی و کاربرد پر سرعت رسانه های الکترونیکی پوست اندازی روابط عمومی ها نسبت به شرایط جدید حائز اهمیت دانست و کسب سواد رسانه ای در جهت بسط و گسترش برای عموم مخاطبان یک رسالت و وظیفه سازمانی توسط کارشناسان و مسئولین روابط عمومی ها می‌باشد.

وی افزود: سرعت انتقال انفاق های روزمره انسان ها به سرعت نور نزدیک شده است لذا اولویت بندی خبرها از وقایع و همچنین تولید محتوا از سوی روابط عمومی ها نشان از درک درست از روابط عمومی و تاثیر مطلوب در حوزه رسانه و ارتباطات می‌باشد.

photo ۲۰۲۳ ۰۲ ۰۵ ۲۰ ۴۵ ۳۸ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

وی با اشاره به مقاله “روابط عمومی چشمی برای آنکه مدیران نمی بینند” جدیت و تلاش برای کسب جایگاه روابط عمومی در هر سازمان و اداره را تلاش در جهت تعالی سازمان ها و ادارات دانست.

از دیگر برنامه های این دوره آموزشی که حاضرینی از بناب ، مراغه ، تبریز وعجب شیر داشت ؛ گرامیداشت مولود کعبه و روز پدر و مَرد با اجرائی موسیقی زنده توسط هنرمند جوان دوره حسین خاکزاد و تجلیل از یکی از فعالین روابط عمومی شهرستان؛ بلال داداشی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب میتوان اشاره داشت.

مرتضی خجسته نژند مدیر موسسه پویندگان دانش در پایان دومین جلسه دوره با ابراز خرسندی از استقبال مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه از دوره یاد شده هدف اصلی موسسه پویندگان دانش پژوه را دانش افزایی و توسعه عدالت

انتهای خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =