جمعه 10 فروردین 1403

آمریکا همیشه در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده است+تصاویر

آمریکا همیشه در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده است

ابه گزارش اخبار بناب؛ فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) قدرت آمریکایی‌ها را در برابر انقلاب اسلامی ناچیز دانست و گفت: رژیم زورگوی آمریکا همیشه و در همه جا در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده و خواهد خورد چراکه پایه این انقلاب باور و توکل بر خداوند متعال است.

سرتیپ پاسدار رحیم نوعی اقدم در همایش گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در جمع دانشگاهیان دانشگاه بناب با اشاره به موارد تاثیر گذار در تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امام خمینی(ره) با ایمان به خدا حاکمیت طاغوت را در ایران برنتابید، در حالی‌که مخالفت‌هایی برای قیام ایشان بود اما چون این قیام با توکل به خداوند بود تمام ناممکن‌ها را ممکن کرد.

وی افزود: ۴۳ سال از عمر پر خیر و برکت انقلاب اسلامی ایران سپری می‌شود و ما به برکت خون شهدا و رهبری‌های هوشمندانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هرچه خواسته‌ایم اتفاق افتاده است.

وی یادآور شد: حضرت امام (ره) زمانی قیام کردند که کل جامعه دوقطبی شده بود و هیچ کشوری حق مستقل شدن را نداشت اما با اراده و توکلی که ایشان به خداوند داشتند، توانستند قدرت سوم جهانی با شعار نه شرقی و نه غربی را تشکیل دهند.

سردار نوعی اقدم دستاوردهای خوب انقلاب اسلامی حاصل تفکرات انقلابی مردم و مسئولین بوده که در طول ۴۳ سال گذشته قابل مشاهده همگان بوده است.

وی با بیان اینکه امروزه حزب الله به یک مکتب تبدیل شده است، گفت: ما حزب الله را در مقابل آمریکا و در خط مقدم خودمان تشکیل دادیم و رژیم اشغالگر قدس و آمریکا ۴۳ سال است که تلاش می‌کنند حزب الله را خلع سلاح کنند اما موفق نمی‌شوند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) خاطرنشان کرد: امروز حزب الله لبنان به ادبیات مقاوت پایدار در منطقه و جهان و به یکی از بازوان قدرتمند ملت ایران تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا، دولت صدام را ۲۰ روزه و قذافی را در عرض یک هفته‌ جابجا کرده‌ بود، گفت: تروریست‌های داعش به کمک آمریکایی‌ها بیش از ۸۵ درصد سوریه را اشغال و تا درب کاخ بشار اسد نیز رسیده بودند و طراحی آنها برای تغییر دولت سوریه پنج روزه بود اما به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که ایشان فرمان داده بودند، بشار اسد باید بماند، توانستیم با توکل به خدا و به مدد غیرت شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم در برابر تروریست‌ها، دولت بشار اسد را حفظ، و راه را بر تعرض بر حریم اهل بیت ببندیم.

سردار نوعی اقدم تاکید کرد: ما انتقام حاج قاسم را می‌گیریم و زمان آن را خودمان انتخاب می‌کنیم و اولین انتقام سخت خون حاج قاسم، بیرون انداختن آمریکا از منطقه است.

وی همچنین گفت: امروز آمریکا اعتراف می‌کند که ترور سردار سلیمانی اقدامی اشتباه بوده، چرا که آمریکا دیروز با خود قاسم سلیمانی می‌جنگید اما امروز با شهادت حاج قاسم با کل دنیا می‌جنگد و این از برکات خون حاج قاسم است.

گفتنی است: پیش از سخنان سردار نوعی اقدم، دکتر مجتبی عباسیان سرپرست دانشگاه بناب و حجت الاسلام عیسی رنجبر مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه بناب در اظهاراتی با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر به نقش و جایگاه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم پرداخته و نکاتی را مطرح کردند.

در پایان این همایش به نخبگان بسیجی دانشگاه‌های شهرستان بناب به رسم یادبود لوح و هدایایی اهدا شد.

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14020810000526 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

10مربی برتر ایرانی که امیدهای آینده را زنده کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به استفاده از توان داخلی به ویژه در استفاده از مربی ایرانی نقطه نظر خاصی دارند که نتایج حاصله در رده‌های پایه‌ای ورزش نیز نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای کشور در این حوزه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =