جمعه 7 اردیبهشت 1403

رئیس جدید ثبت احوال شهرستان بناب معرفی شد

طی مراسمی «سعید آقایی » به عنوان رئیس جدید ثبت احوال شهرستان قروه معرفی شد.

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ثبت احوال این شهرستان با حضور فرماندار و معاون اداره کل ثبت احوال استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان بناب ضمن قدردانی از زحمات ۳۰ ساله آقای اسماعیل نیا اظهار کرد: وی مدیری موفق و معلم اخلاق بودند که امروز به توفیق بازنشستگی نائل آمدند و امیدواریم در تمام طول زندگی خود موفق باشند.

شهریار فتحی بر ضرورت استفاده از تجارب ارزنده بازنشستگان و اخذ راهنمایی و مشاوره از آن ها تاکید کرد و گفت: بازنشستگان سرمایه ها و دخایر ارزشمند یک جامعه هستند.

وی رئیس جدید را جوانی خوشفکر و توانمند و بومی منطقه دانست که می تواند منشا خدمات ارزنده در اداره ثبت احوال شهرستان بناب باشد.

گفتنی است: در پایان این مراسم از خدمات عبدالرضا اسماعیل‌نیا که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند با اعطای لوح تقدیر قدردانی و حکم انتصاب سعید آقایی به عنوان رئیس جدید اداره ثبت احوال شهرستان بناب ابلاغ شد.

  • instagram.com/akhbarbonab1399
  • http://www.akhbarbonab.ir
  • @akhbare_bonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =