جمعه 10 فروردین 1403

۱۳۰ نفر از فرهنگیان بناب بازنشسته می شوند

index4444444 150x150 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مدیر آموزش و پرورش بناب گفت: تربیت دانش آموزان یکی از مهم ترین اهداف هر نظام و دولت است که آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین و بزرگ ترین نهاد دولتی این وظیفه خطیر را بر عهده دارد.

به گزارش اخبار بناب به نقل از فارس/ حسین پارسامهر در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان اینکه سال تحصیلی جدید از 3 مهرماه آغاز خواهد شد؛ افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا مهرماه کلاس ها بصورت غیرحضوری خواهد بود اما در آبان ماه به تدریج و بصورت گروهی آموزش در مدارس بصورت حضوری خواهد بود.

وی با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی در آموزش و پرورش بناب تصریح کرد: امسال ۱۳۰ نفر از فرهنگیان بناب بازنشسته می شوند، از این رو دولت بایستی در خصوص تأمین نیروی مورد نیاز مدارس چاره اساسی بیندیشد.

مدیر آموزش و پرورش بناب با بیان اینکه ۱۰ درصد مدارس شهرستان بناب نیاز به بازسازی دارند؛ گفت: ۲۳ پروژه عمرانی در سطح شهرستان در حال اجراست که ۸ پروژه بصورت مشارکتی و ۶ مدرسه بصورت دولتی در حال احداث هستند.

پارسامهر یکی از مشکلات آموزش غیرحضوری را مجهز نبودن بیش از دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز بنابی به تبلت و گوشی هوشمند عنوان کرد و گفت: علیرغم اینکه در شهری هستیم که به عنوان قطب اقتصادی منطقه شناخته می شود تعدادی از دانش آموزان آن همچنان فاقد تبلت و گوشی هوشمند هستند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات ناشی از تعطیلی آموزشگاه های آزاد خواستار عنایت و توجه مسئولان برای ادامه بازگشایی و فعالیت آموزشگاه های علمی آزاد با رعایت پروتکل های بهداشتی شد.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=3116(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 1 =