شنبه 1 اردیبهشت 1403

کشف 39 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بناب

فرمانده انتظامی بناب از کشف 38 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری 3 نفر توزیع کننده در این شهرستان خبر داد.

کشف نزدیک 39 کیلوگرم مواد مخدر در "بناب"

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ سرهنگ رحمان عبدی در تشریح این خبر گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و کنترل محور های مواصلاتی و در پی دریافت خبرمبنی بر اینکه 3 نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کنند،شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران در یک عملیات مشترک با عملیات ویژه مبارزه مواد مخدر استان در تحقیقات اولیه متهمان را شناسایی و آنان را دستگیر و در بازرسی از کامیونت فوتون توقیف شده مقدار 38 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه 3 نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر و یکدستگاه کامیونت فوتون و یکدستگاه سواری سمند توقیف شد،تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی 110 به پلیس اطلاع دهند.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =