جمعه 10 فروردین 1403

منویات رهبری الگوی سپاه و بسیج برای انتخاب اصلح

photo 2020 10 10 13 14 34 2 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرمانده سپاه بناب با تشریح دکترین رفتار سیاسی سپاه و بسیج در انتخابات و معیارهای انتخاب صحیح، گفت: اگر دنبال انتخاب فردی اصلح و شایسته نظام هستیم طبق شاخص رهبری حرکت کنیم و مطیع ولایت باشیم.

به گزارش اخبار بناب/ یحیی حیدری در نشست روشنگری پایگاه های خواهران سپاه بناب با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب همچون قطب نمایی راه مستقیم را بر ما نشان می دهند، اظهار داشت: ایشان به روشنی ملاک ها و معیارهای انتخاب افراد اصلح در انتخابات را در هر زمان برای ملت تبیین فرموده اند.

به نقل ازخبرگزاری بسیج؛ وی بر لزوم وحدت بین مردم و حرکت در مسیر ترسیمی ولی فقیه جهت رسیدن به آرمان های والای انقلاب و عبور از تمامی مشکلات پیش رو تاکید و بیان کرد: انقلاب ما مردمی ترین انقلاب های دنیاست و همه ملت سوار بر قایق عظیم انقلاب به سوی مقصدی متعالی در حرکتند و لازمه سریعتر و بی خطر رسیدن به این مقصد این است که همه با انگیزه ای تمام با شعاری واحد و اطاعت از رهبری واحد در یک مسیر مشخص شده توسط آن رهبر، پارو بزنیم.

   حیدری بر حضوری گسترده و انتخابی آگاهانه در انتخابات پیش رو تاکید کرد و یادآور شد: در چشم بیگانگان، همه ایرانیان از هر حزب و جناحی که باشند، به دیده یک دشمن نگریسته می شوند و همه تلاششان را می کنند تا مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند یا اگر حاضر شدند به کسی رای دهند که دوستدار و مجری نقشه های پلید آن ها باشد نه دلسوز مردم.

   فرمانده سپاه بناب بر احیای پایگاه های مقاومت به عنوان محلی برای رشد، آگاهی بخشی و جهت دهی به جامعه توصیه کرد و افزود: نقش بسیج در انتخابات، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی آحاد جامعه برای حضوری پررنگ و انتخابی صحیح خواهد بود و برای رسیدن به این منظور هرگز از کاندیدایی جانبداری نکرده و یا به تخریب هیچ یک از کاندیداها نخواهد پرداخت و به هیچ جناح یا حزبی وابسته نبوده و نخواهد شد.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=2912(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 3 =