جمعه 31 فروردین 1403

ضرورت توجه به خودحفاظتی ادارات شهرستان بناب

فرماندار بناب بر ضرورت توجه به خودحفاظتی ادارات شهرستان بناب تاکید کرد و خواستار رفع نواقص احتمالی در این خصوص از سوی ادارات شد.

ضرورت توجه به خودحفاظتی ادارات شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از مهر؛ رضا لعلی در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان بناب با انتقاد از عدم نظارت دقیق بر میزان دریافتی هزینه‌های کفن و دفن اموات از شهرداری خواست نسبت به نصب هزینه‌های کفن و دفن در تمامی آرامستان ها برای دید و اطلاع عموم اقدام نمایند.

وی همچنین بر ایجاد غسالخانه واحد در شهرستان تأکید کرد.

فرماندار بناب گفت: مردم از نابسامانی در دریافت هزینه‌های دفن و کفن اموات در برخی آرامستان های شهرستان گله مند هستند و باید بر نحوه و میزان دریافت هزینه‌های آن نظارت دقیق شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده قشرهای مختلف مردم علی الخصوص فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و همچنین اعضای شورای تأمین بخاطر تأمین امنیت راهپیمایی گفت: مردم ولایت مدار شهرستان بناب در ۱۳ آبان حماسه دیگری آفریدند و در تاریخ این شهرستان ثبت شد.

لعلی همچنین از همکاری اعضای شورای تأمین شهرستان به خصوص تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات فنی و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری یکی از اراذل و اوباش بنام منطقه که سابقه شرارت و گروگانگیری را در پرونده خود داشت، تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه بر بحث خودحفاظتی ادارات شهرستان تأکید کرد و خواستار رفع نواقص احتمالی در این خصوص از سوی ادارات شهرستان شد.

فرماندار بناب روز ۱۴ آبان که به نام روز فرهنگ عمومی نام گذاری شده است را تبریک گفت.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + چهارده =