جمعه 10 فروردین 1403

شهرستان بناب از کمبود کتابخانه رنج می برد

فرماندار بناب با بیان اینکه این شهرستان از کمبود کتابخانه رنج می برد، گفت: سرمایه گذاری در حوزه کتاب و کتابخوانی باعث ماندگاری و جاودانگی انسان ها می‌شود.

شهرستان بناب از کمبود کتابخانه رنج می برد

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از مهر؛ رضا لعلی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد، با بیان اینکه رویکرد دولت هزینه کرد در بخش‌های فرهنگی و هنری است؛ افزود: سال آینده در کمیته برنامه ریزی ردیفی برای توسعه کتابخانه های عمومی شهرستان ایجاد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بناب با داشتن بیش از ۴۵۰ واحد فعال تولیدی سهم بسزایی در رونق تولید و چرخه اقتصادی استان دارد؛ تصریح کرد: متأسفانه در حوزه فرهنگی و هنری آن گونه که شایسته نام بناب است، کار نشده است.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳ کتابخانه عمومی شهری و روستایی در شهرستان بناب وجود دارد که این کتابخانه ها از لحاظ فضا از جمله قرائت خانه و حتی مخازن کتاب از شرایط مطلوبی برخوردار نیستند و علاقمندان به مطالعه و کتابخوانی با مشکل مواجه هستند.

لعلی در ادامه جلب مشارکت خیرین در ساخت کتابخانه ها را یک ضرورت دانست و گفت: سرمایه گذاری در بخش کتاب و کتابخوانی باعث ماندگاری و جاودانگی انسان‌ها می‌شود به گونه‌ای که مقام معظم رهبری در این خصوص می‌فرمایند تمام رجال بزرگ تاریخ بشری از طریق کتاب جاودانه شده اند.

اخبار بناب/روبیکاhttps://rubika.ir/akhbarbonab
اخبار بناب/ایتا http://eitaa.com/akhbarbonab

اخبار بناب /سروش splus.ir/akhbarbonab
اخبار بناب/تلگرام @akhbare_bonab
اخبار بناب اینستاگرام
instagram.com/akhbarbonab1399

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»
احداث کتابخانه مرکزی در بناب جزو برنامه‌های شورا و شهرداری است

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =