شنبه 1 اردیبهشت 1403

جنگ برای جانبازان اعصاب و روان تمام نشده است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بناب گفت: جنگ برای جانبازان اعصاب و روان تمام نشده است و جانبازان سرافراز اعصاب و روان از مظلومیت بالایی برخوردار هستند که ناشی از عزت و کرامت این عزیزان است.

photo 2023 01 05 07 44 11 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایثار؛ احمد خیرخواه در جمع جانبازان اعصاب و روان بناب و همسران ایشان گفت: شهدای عزیز، جانبازان و رزمندگان ما برای امنیت و عزت کشور پا به عرصه ایثار و شهادت گذاشتند. جانبازان با تأسی از امام حسین (ع) و حفظ این سیره و مسیر از جراحت جسمی  و روحی زیادی رنج بردند، این برای حفظ عزت نظام بود.

وی با بیان اینکه نگاه پرستاری از جسم رنجور جانبازان توسط همسران این عزیزان قابل تقدیر است، یادآور شد: همسران جانبازان با وجود همه سختی‌ها در کنار جانبازان عزیز همراه و همیار هستند تا این مسیر پایدار بماند.

خیرخواه افزود: برگزاری کلاس های روانشناسی و سلامت روان، انجام پایش سلامت جانبازان و برگزاری اردوهای آموزشی تفریحی از جمله برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت حفظ روحیه و تقویت سلامت روان جانبازان اعصاب و روان است.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۷ ۱۰ ۴۱ ۲۰ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

یادداشت/پیام تشکر دکتر وحید رضایی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان بناب از مسئولان و مردم شهرستان بناب

دکتر وحید رضایی رئیس سابق بهداشت و درمان شهرستان بناب با پیامی از زحمات تمامی مسئولان شهرستان و مردم فهیم بناب تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =