شنبه 1 اردیبهشت 1403

اهدای ۵ سری جهیزیه به نوعروسان شهرستان بناب

اهدای ۵ سری جهیزیه به نوعروسان شهرستان بناب توسط سپاه ناحیه بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ صبح امروز به مناسبت هفته بسیج ۵ سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال به نوعروسان نیازمند بنابی به همت معاونت اجتماعی، بسیج سازندگی و حوزه های مقاومت اهدا گردید.

1334 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب در حاشیه این برنامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای خیرین شهرستان در تامین نیازهای مردم گفت: کینه دشمن نسبت به ایران صرفاً به خاطر این است که جمهوری اسلامی در حال پیشرفت است، آنها احساس خطر می‌کنند از اینکه ایران به ابرقدرت دنیا تبدیل شود.

حجت الاسلام طالعی با تاکید بر اینکه دشمن شکست خورده و رو به افول است، گفت: عده‌ای از روی ناآگاهی و فریب خورده امروز به میدان آمده و علیه جمهوری اسلامی اقدام می کنند در حالی که نمی دانند امروز پرچمدار مقاومت در دنیا شده است و با این حرکات نظام از بین خواهد رفت و روز به روز با قدرت در حال رشد و شکوفایی شدن است.

وی با بیان اینکه خون و گوشت مردم آمیخته با ارزش های انقلاب اسلامی است، گفت: رونق کمک های مومنانه در جامعه برگرفته از معرفت و انقلابی گری مردم ایران است که امروزه به خصوص در ایام کرونا شاهد جهاد عظیم کمک‌های مومنانه در کشور بودیم و هستیم.

photo 2022 11 21 11 42 25 800x533 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

پایان خبر/ ذاکر احمدزاده
کانال اخبار بناب در پیام رسان ها
ایتا @akhbarbonab
سروش splus.ir/akhbarbonab
انیستاگرام: instagram.com/akhbarbonab1399
تلگرام @akhbare_bonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 13 =