جمعه 10 فروردین 1403

افتتاح ۴ پروژه بهداشت و درمان در شهرستان بناب

به مناسبت دهه فجر مراسم افتتاح پروژه های بهداشت و درمان شهرستان بناب با حضور نقی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و جمعی از مسئولین شهرستان بناب افتتاح و به بهره برداری رسید.

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب ضمن تشریح بهره برداری از چندین پروژه درمانی شهرستان بناب گفت: امروز بیش از ۸ هزار نفر در ماه در اورژانس و درمانگاه تخصصی این بیمارستان از خدمات پزشکی بهره مند میشوند.

دکتر وحید رضایی با اشاره به اینکه کادر درمان در شهرستان بناب به خوبی توانستند در ایام سخت کرونایی به مردم خدمت کنند، افزود: در حال حاضر ماهانه بیش از ۳ هزار نفر در درمانگاه تخصصی شیخ الرئیس و بیش از ۵ هزار نفر در اورژانس بیمارستان امام خمینی ره خدمات دریافت می‌کنند.

وی گفت: با خدمات گسترده توانستیم بیش از ۵۰ درصد از اعزام بیماران خود به سایر بیمارستان‌های استان را کاهش دهیم.

وی در تشریح افتتاح پروژه های درمانی گفت: خوشبختانه دستگاه ام آر آی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال، بخش دیالیز ۲۰ تخته خوابه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی ره، مسیر اورژانس جداگانه این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال، آسانسور درمانگاه شیخ الرئیس با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال و همچنین نصب و راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از جمله پروژه های افتتاح شده در این ایام است.
پایان خبر/ ذاکر احمدزاده

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =