دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

بهسازی و مرمت گلزار شهدای روستای دیزج پروانه به همت مجتمع فولاد صنعت بناب

photo 2021 08 29 19 32 43 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

گلزار شهدای روستای دیزج پروانه شهرستان بناب به همت مجتمع فولاد صنعت بناب و با همکاری های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بناب، بسیج سازندگی و بخشداری این شهرستان بهسازی و مرمت شد.

به گزارش اخبار بناب/ مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را لازم دانسته و خواستار ترویج فرهنگ والای شهادت در جامعه شد.

سورنا زمانیان با بیان اینکه حفظ گلزار مطهر شهدای والامقام نمادی گویا و سندی معتبر از حقانیت انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های آینده کشور است گفت: نگهداری گلزار شهدا به عنوان یک عنصر معنوی در ترویج این فرهنگ موثر است و باید آن را برای انتقال به آیندگان حفظ کرد.
وی هدف از بهسازی و مرمت مزار شهدا را احیا و زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت مقام شهدای گران‌قدر دانست و افزود: گرامیداشت یاد و نام شهدا، تبیین فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و عشق به خاک میهن است.
زمانیان افزود: تلاش برای احیای قبور پاک شهدای گلگون کفن تلاش در جهت احیای راه شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت برای امروز و آینده کشور است.
گفتنی است: دیزج‌پروانه روستای کهن که پیکر پاک ۵ شهید گلگون کفن در آن آرمیده است یکی از روستاهای تاریخی استان آذربایجان شرقی که در بخش مرکزی شهرستان بناب واقع شده‌است.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=3095(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =