جمعه 10 فروردین 1403

بهسازی و مرمت گلزار شهدای روستای دیزج پروانه به همت مجتمع فولاد صنعت بناب

photo 2021 08 29 19 32 43 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

گلزار شهدای روستای دیزج پروانه شهرستان بناب به همت مجتمع فولاد صنعت بناب و با همکاری های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بناب، بسیج سازندگی و بخشداری این شهرستان بهسازی و مرمت شد.

به گزارش اخبار بناب/ مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را لازم دانسته و خواستار ترویج فرهنگ والای شهادت در جامعه شد.

سورنا زمانیان با بیان اینکه حفظ گلزار مطهر شهدای والامقام نمادی گویا و سندی معتبر از حقانیت انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های آینده کشور است گفت: نگهداری گلزار شهدا به عنوان یک عنصر معنوی در ترویج این فرهنگ موثر است و باید آن را برای انتقال به آیندگان حفظ کرد.
وی هدف از بهسازی و مرمت مزار شهدا را احیا و زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار، شهادت و بزرگداشت مقام شهدای گران‌قدر دانست و افزود: گرامیداشت یاد و نام شهدا، تبیین فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و عشق به خاک میهن است.
زمانیان افزود: تلاش برای احیای قبور پاک شهدای گلگون کفن تلاش در جهت احیای راه شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت برای امروز و آینده کشور است.
گفتنی است: دیزج‌پروانه روستای کهن که پیکر پاک ۵ شهید گلگون کفن در آن آرمیده است یکی از روستاهای تاریخی استان آذربایجان شرقی که در بخش مرکزی شهرستان بناب واقع شده‌است.

http://www.akhbarbonab.ir/?p=3095(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =