جمعه 10 فروردین 1403

شرایط و ضوابط جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان شرقی اعلام شد

61511251 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی، شرایط و ضوابط شرکت در این جشنواره رسانه‌ای را اعلام کرد.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، شرایط و ضوابط زیر باید در ارسال آثار تولیدی لحاظ گردد:

۱. آثار تولیدی شرکت کنندگان حتما باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

۲. ارسال اثر منتشر شده در رسانه‌های رسمی نباید به صورت بریده نشریه باشد، بلکه باید صفحه کامل آن نشریه که اثر در آن منتشر شده است، ارسال شود.

۳. مطالب منتشر شده در رسانه‌های مکتوب جهت ارسال می بایست با فرمت jpg  بوده و یابه صورت zip شده فایل را در قسمت ارسال بارگزاری گردد.

۴. آثار رسیده به دبیرخانه از لحاظ مالکیت معنوی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

۵. در رسانه‌های مجازی که آثار بی نام منتشر می شود، ذکر کد مطلب ضروری است.

۶. عکس‌ها به صورت اصل (اورجینال) ارسال شود، به عبارتی با فتوشاپ یا ابزار دیگر به صورت اغراق آمیز دستکاری نشده باشد. عکس‌ها بافرمت jpg یا به صورت zip در قسمت ارسال فایل عکس بارگذاری گردد.

۷. آثاری که به طور مشترک وگروهی تهیه شده باشند، در صورت راهیابی به مرحله نهایی، گروه تولید کننده به عنوان برنده اعلام خواهند شد.

۸. مستند، موشن گرافیک و آثار نمایشی با محوریت موضوعات جشنواره باید در پایگاه اطلاع رسانی، خبرگزاری ها،پایگاه خبری، مطبوعات، صدا وسیما و یا رسانه‌های مستقل استان منتشر شده باشد.

۹. آثار ارسالی باید در موضوعات اصلی جشنواره و طبق ریز موضوعات هر سر فصل به جشنواره ارسال شود.

۱۰. آثار ارسالی به جشنواره باید در بازه زمانی ۱۴۰۱/۰۱/۱ تا ۱۴۰۱/۱۰/۱۵منتشر شده باشد.

۱۱. «آثار دانشجویی و دانش آموزی» و «تولیدات فجازی» نیز در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان داوری می‌شوند.

۱۲. هر فرد مجاز به ارسال حداکثر ۶ اثر در هر قالب جشنواره است.

۱۳. آثار باید یا از طریق سایت  https://survey.porsline.ir/s/Mezy7okD و یا بصورت حضوری به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی، اصحاب رسانه برای رفع سوالات و مشکلات خود در خصوص ارسال آثار می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۴۱۳۵۴۱۵۷۲۲ در تماس بوده و یا به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان ارتش جنوبی، جنب نگهبانی اداره کل پست استان، طبقه اول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی مراجعه کنند.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر آثار تولیدی را که از اول فروردین ۱۴۰۱ تا ۱۵ دی ماه سال جاری منتشر شده، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی در قالب‌های تیتر، یادداشت و سرمقاله، مصاحبه، گزارش(خبری- غیرخبری)، عکس(تک عکس-مجموعه عکس)، مستند(عکس و ویدئو)، کلیپ ویدئویی، کاریکاتور، گرافیک و صفحه آرایی، اینفوگرافی، موشن گرافی و پادکست برگزار می‌شود. محورهای این دوره جشنواره نیز «تولید، دانش نبیان و اشتغال آفرین»، «جهادتبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های اقدام»، «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «مکتب شهید سلیمانی»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی-اسلامی»، «محیط زیست» و «ورزش» است.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

62281702 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

دستاوردهای سفر اول رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + چهارده =