جمعه 10 فروردین 1403

۸۵ درصد از ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی بناب بدون استفاده

774153 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

۸۵ درصد ظرفیت فضای فیزیکی و ساختمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب بلااستفاده مانده است.

اخبار بناب به نقل از مهر/ حجت الاسلام محمد باقری بنابی در جلسه بررسی مشکلات شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد بناب، فضای فیزیکی و ساختمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب را بزرگ‌ترین ظرفیت برای توسعه مراکز دانش بنیان برشمرد و گفت: هم اکنون ۱۵ درصد از ظرفیت ساختمانی این واحد استفاده می‌شود و می‌توان از امکانات و فضای موجود برای توسعه مراکز فناوری استفاده کرد.

وی گفت: ۸۵ درصد ظرفیت فضای فیزیکی و ساختمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب بلااستفاده مانده است.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان بناب ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد مراکز رشد دارد گفت: در بحث نوآوری محصولات کشاورزی که بناب یکی از قطب‌های آن در کشور است، از سوی شرکت‌های دانش بنیان مشکلات اساسی داریم.

وی با تأکید بر ضرورت استقرار شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، سفر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین قائم مقام امور مجلس و رئیس بنیاد نخبگان استان آذربایجان شرقی به شهرستان بناب را نقطه عطفی در جهت پیشبرد و توسعه مراکز رشد و دانش بنیان در این شهرستان اعلام کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش بنیان بناب مشکلات اساسی دارندتصریح کرد: اگر بتوانیم ۳۰ یا ۴۰ شرکت دانش بنیان را در شهرستان راه اندازی کنیم قدم‌های بزرگی برداشته شده و این امر نیاز به حمایت معاونت فناوری ریاست جمهوری دارد.

http://www.akhbarbonab.ir/1809/(لینک خبر)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =