جمعه 10 فروردین 1403

۲۵ درصد ازدواج ها در بناب منجر به طلاق می شوند

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بناب؛ ۲۵ درصد ازدواج ها در بناب منجر به طلاق می شوند

به گزارش اخبار بناب/ عبدالرضا اسماعیل نیا در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان بناب با اشاره به اینکه حدود ۲۵ درصد از ازدواج های شهرستان بناب منجر به طلاق می شود افزود: در ۶ ماهه نخست امسال ۵۵۳ مورد ازدواج در شهرستان بناب به ثبت رسیده است که متاسفانه از این تعداد نیز ۱۴۷ مورد منجربه طلاق شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد یک هزار ۲۶۸ مورد ازدواج در این شهرستان ثبت شده بود گفت: از این تعداد متاسفانه ۳۳۶ مورد منجربه طلاق شده که ۲۰۹ مورد آن شهری و ۱۲۷ مورد دیگر در روستاها بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بناب میانگین سنی ازدواج مردان و زنان در شهرستان بناب را به ترتیب برای مردان ۲۹ و زنان ۲۳ سال عنوان کرد و افزود: میانگین سنی طلاق مردان در بناب ۳۴ سال و زنان ۲۹ سال است.

اسماعیلی با بیان اینکه متاسفانه شاهد ازدواج‌های زودهنگام در شهرستان بناب هستیم اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ۷ مورد طلاق زیر ۱۵ سال در بناب به ثبت رسیده است.
پایان خبر ذاکراحمدزاده

http://www.akhbarbonab.ir/?p=3141

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =