سه‌شنبه 29 اسفند 1402

۲۰ الی ۳۰ درصد فولاد کشور در شهرستان بناب تولید میشود

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان بناب خبر داد: ۲۰ الی ۳۰ درصد فولاد کشور در شهرستان بناب تولید میشود.

image - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از انعکاس؛ حبیب خانبابایی در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی در شهرستان بناب گفت: قبل از انقلاب حدود ۳۰ نفر در این شهرستان شاغل بودند اما امروز با افتخار اعلام میکنیم به برکت نظام و انقلاب اسلامی شهرستان بناب به عنوان شهر صنعتی استان شناخته می شود و با فعالیت ۱۴۰ واحد تولیدی در شهرستان بیش از ۶ هزار نفر مستقیم در این واحدها شاغل هستند.

وی با بیان اینکه ۲۰ الی ۳۰ درصد فولاد کشور در بناب تولید می‌شود گفت: ۳ واحد تولیدی از شهرستان بناب به عنوان صادر کننده نمونه کشوری و استانی انتخاب شده‌اند این نشان دهنده اوج پیشرفت شهرستان در حوزه صنعتی است.

وی از فعالیت ۹ معدن در بناب خبر داد و افزود: قبل از انقلاب نامی از معدن نبود، اما امروز با فعالیتی این معادن ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

خانبابایی با اشاره به آمار اصناف فعال در شهرستان افزود: قبل از انقلاب در شهرستان فقط یک بازار سرپوشیده را داشتیم اما امروز با افزایش چشمگیر اصناف بیش از ۲۰ هزار نفر در بخش اصناف بناب فعالیت دارند.

رئیس اداره صنعت و معدن بناب تاکید کرد: این پیشرفت ها تنها گوشه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان کوچکی به نام بناب است آن هم در اوج ظلم و تحریم های دشمنان که واقعاً ایستادگی کردیم.

خانبابایی از تشدید نظارت ها در بازار شهرستان خبر داد و افزود: این نظارت‌ها امروز به صورت هوشمند از طریق سامانه جامع تجارت انجام می شود و تمامی اصناف باید انبار کالاهای خود را در این سامانه ثبت و تایید برسانند.

اخبار بناب/روبیکاhttps://rubika.ir/akhbarbonab
اخبار بناب/ایتا http://eitaa.com/akhbarbonab

اخبار بناب /سروش splus.ir/akhbarbonab

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =