شنبه 8 اردیبهشت 1403

صدای شهروند/فیلم گلایه شهروندان از تداوم مازوت سوزی در نیروگاه سهندشهرستان بناب

شهروند خبرنگاران همچنان با ارسال فیلم هایی از مازوت سوزی در نیروگاه سهند بناب ابراز نگرانی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ شهروند خبرنگار ما از از تداوم مازوت سوزی در نیروگاه سهندشهرستان بناب گلایه کرده و خواستار رسیدگی مسئولان شهرستان بناب است.

شهروند خبرنگاران همچنان با ارسال فیلم هایی از مازوت سوزی در نیروگاه سهند بناب ابراز نگرانی می کنند.

وی گفت: من به عنوان یک شهروند شهرستان بناب،چندین ساله که در فصول سرد سال، شاهد مازوت سوزی نیروگاه سهند هستم و چون فاصله این نیروگاه با دو شهر بناب و عجبشیر کمه،معمولا هوای این دو شهر به خاطر این مساله آلوده است.نگران سلامت خود و بچه هایمان هستیم.پیگیری مردم ، به جایی نرسیده!

گفتنی است: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی ماه گذشته با بیان اینکه آثار آلایندگی مازوت سوزی نیروگاه شهرستان بناب رصد می‌شود، گفت: بر اساس پایش‌های ایستگاه های سنجش آلودگی هوا امسال با وجود مازوت سوزی نیروگاه حرارتی، عدد آلودگی این شهر از ۶۰ تجاوز نکرده است.

شهنام اشتری گفته نیروگاه حرارتی شهرستان بناب هر سال به مدت چهار ماه مازوت سوزی دارد و این موضوع به دلیل کمبود گاز در فصل سرما است.

به گفته اشتری کیفیت هوای شهرستان بناب از ابتدای امسال تاکنون در شرایط پاک بوده است با این حال شهروند خبرنگاری با به تصویر کشیدن دود حاصل از مازوت سوزی در این نیروگاه اظهار گلایه داشته است.

#محیط_زیست

انتهای خبر/ ذاکر احمدزاده

💠تلگرام @akhbare_bonab
💠اینستاگرام instagram.com/akhbarbonab1399
💠 وب سایتhttp://www.akhbarbonab.irاخباربناب #اخباربناب #بناب #خبرنگار #ذاکراحمدزاده #پایگاهخبریاخباربناب #کباببناب #شهردوچرخه #فولا #فولادصنعتبناب #حوزهولیعصر #فولادظفر #کشمش #نمایندهمجلس #دانشگاهبناب #امامجمعهبناب #فرمانداربناب #شهرداربناب #شورایبناب #مجلسشورایاسلامیبناب #انعکاسبناب #صدایبناب #شهرستانبناب #صورتوتاخانه #نیروگاهبناب #نیرویانتظامیبناب #سپاهناحیهبناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۰۲ ۰۹ ۱۶ ۱۶ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند/شهید باکری نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده اخلاق و معنویات بود

مسئولان پیام حضور حماسی مردم در انتخابات را دریافت کرده و مشکلات اقتصادی را رفع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 20 =