جمعه 10 فروردین 1403

کلنگ زنی شهرک صنایع غذایی و تبدیلی در شهرستان بناب

کلنگ احداث شهرک تخصصی صنایع غذایی و تبدیلی شهید باکری بناب بر زمین زده شد.

IMG 20230223 162825 301 600x400 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ شهرک تخصصی صنایع غذایی و تبدیلی شهید باکری بناب در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار با هدف اشتغالزایی و حمایت از بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی در قالب کارگاه‌های کوچک و زودبازده ، فناوری و دانش‌بنیان با مشارکت و همکاری سازمان جهاد کشاورزی ، موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج احداث می‌شود.

سرهنگ گل محمدزاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا در مراسم کلنگ‌زنی شهرک تخصصی صنایع غذایی و تبدیلی شهید باکری ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: شهرستان بناب مهد علم، فضیلت و فرهنگ است که در آمایش کشوری نیز در سایه تلاش مضاعف پیشرو در حوزه صنایع است.

وی هدف از ایجاد شهرک شهید باکری را ساماندهی امورات کشاورزی، تولیدی و صنایع تبدیلی دانست و گفت: فعالان این حوزه‌ها در شهرستان بناب همیشه حرفی برای گفتن دارند اما این شهرک بستری برای پیشرفت هرچه بیشتر آن‌ها ایجاد خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه شهرستان بناب جزو شهرستان‌های برتر استان در حوزه صادرات است، افزود: با بهره برداری از این طرح شهرستان بناب می‌تواند به رتبه برتر کشوری نیز راه یابد.

سرهنگ گل محمدزاده تعامل بین سپاه و جهاد کشاورزی را عرصه‌ای مناسبی برای فارغ التحصیلان کشاورزی عنوان کرد و گفت: خام فروشی در صنعت و کشاورزی کشاورز را در تنگنا قرار می‌دهد و حل این موضوع یکی از اهداف اساسی شهرک شهید باکری می‌باشد.

وی از تمام نهاد‌هایی که در حوزه صدور مجوز فعالیت دارند درخواست کرد که امکانات لازم را در زمان‌های قید شده در اختیار صنایع قرار دهند تا مشکلی برای آنان ایجاد نشود.

photo 2022 08 27 11 41 01 800x600 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هجده =