شنبه 1 اردیبهشت 1403

پیشرفت ۱۸ درصدی عملیات اجرایی قطعه ۲ محور سه‌راهی محمدیار – بناب

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات اجرایی ۷.۵ کیلومتر از قطعه ۲، محور سه‌راهی محمدیار- بناب در حال انجام بوده و در حال حاضر ۱۸ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

پیشرفت ۱۸ درصدی عملیات اجرایی قطعه ۲ محور سه‌راهی محمدیار - بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از فارس؛ سید محسن حمزه‌لو در بازدید از روند اجرایی قطعه ۲ محور سه‌راهی محمدیار – بناب اظهار داشت: برای اجرای این طرح یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: اجرا و بهره‌برداری از این طرح موجب کاهش ترافیک‌جاده‌ای می‌شود و طبق قرارداد اجرای طرح طی یک سال انجام می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: در تلاش هستیم ۴‌.۵ کیلومتر از این محور را تا پایان نیمه نخست سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

حمزه‌لو اظهار داشت: کاهش ۳۰ کیلومتری مسیر محمدیار- بناب، کاهش آلایندگی زیست محیطی، حفظ تالاب‌های منطقه کاهش تصادفات جاده‌ای و افزایش ایمنی از اهم مزیت‌های بهره‌برداری از محور سه‌راهی محمدیار- بناب است.

وی بیان کرد: راه محور توسعه و یکی از عوامل توسعه استان به شمار می‌رود و توسعه فعالیت کارگاه‌های راهسازی زمینه توسعه استان را فراهم می‌کند.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + بیست =