جمعه 31 فروردین 1403

پلمب ۱۳ واحد متخلف در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از پلمب ۱۳ واحد صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

پلمب ۱۳ واحد متخلف در مراغه

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی از ابتدای شروع ماه مبارک رمضان طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی را با محوریت برخورد با روزه خواری در ملاء عام و اجرای طرح‌های کنترلی و نظارتی صنوف در سطح شهرستان مراغه را اجرا کردند. 

وی افزود: در اجرای این طرح نظارتی و کنترلی از تعداد ۲۵۰ واحد صنفی در رسته‌های مختلف مجتمع‌های بین راهی، رستوران‌های پذیرایی، اغذیه فروشان، کافی شاپ‌ها، کباب‌ فروشی‌ها، نانوایی‌ها و … به صورت محسوس و غیرمحسوس بازدید کردند.

وی ادامه داد: در جریان این بازدیدها به ۴۵ واحد تذکر و اخطار داده شد و ۱۳ واحد صنفی متخلف نیز پلمب و از ادامه فعالیت جلوگیری شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، فارسی با تاکید بر استمرار اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی با محوریت برخورد با روزه خواری در ملاء عام و طرح‌های کنترلی و نظارتی صنوف تا پایان ماه مبارک رمضان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف در صنوف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به برخورد قانونی با آنان اقدام شود.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

62281702 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

دستاوردهای سفر اول رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 9 =