جمعه 31 فروردین 1403

همکاری بیش از 1100 بسیجی برای مهار کرونا در شهرستان بناب

13991022000574 Test NewPhotoFree 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرمانده سپاه ناحیه بناب از همکاری بیش از 1100 بسیجی برای مهار کرونا در این شهرستان خبر داد.

اخبار بناب به نقل از فارس/ سرهنگ یحیی حیدری در جلسه اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان بناب با اشاره به اجرای کیفی این طرح در این شهرستان گفت: بعد از ابلاغ سراسری فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر مشایعت و همراه سازی متولیان در کنار بیماران کرونایی و خانواده‌های آنها، بسیجیان و سپاه ناحیه بناب موظف به انجام غربالگری حضوری در سطح شهرستان و روستاها شد.

 وی افزود: در اجرای این طرح بیش از یک هزار و 100 بسیجی در قالب تیم های رصد و پایش در اجرای طرح شهید سلیمانی همکاری کردند.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه بناب از زمان ابلاغ این طرح 850 بسته معیشتی در قالب کمک مؤمنانه به خانواده‌های نیازمند درگیر به ویروس کرونا اهدا شده است که جا دارد از خیرین بزرگوار شهرستان و واحدهای تولیدی بابت همکاری‌های صمیمانه با قرارگاه تقدیر و تشکر کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: با اجرای محله محور این طرح می‌توان در شناسایی، پایش و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا اقدامات مؤثری داشته باشیم.

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکرد محله محور و مبتنی بر برنامه “هرخانه یک پایگاه سلامت” در کشور در حال اجرا است و تا کنون دستاوردهای بسیار خوبی از جمله کاهش مبتلایان کرونا را در شهرستان بناب به داشته است.

http://www.akhbarbonab.ir/1100/( لینک خبر)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هفده =