جمعه 10 فروردین 1403

همایش بصیرت، ۸ دی ماه در بناب برگزار می شود/نادیده گرفتن مناسبتها باعث می شود واقعیات مثل غدیر خم تحریف شوند

فرماندار بناب گفت: همایش بزرگ بصیرت در شهرستان بناب همزمان با قیام مردم آذربایجان علیه فتنه در ۸ دی ماه برگزار می شود.

1024x754 2 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ رضا لعلی در جلسه هماهنگی برنامه های دهه بصیرت، با اشاره به اهمیت گرامیداشت مناسبت های مذهبی و فرهنگی گفت: برخی بر این باورند که گرامیداشت مناسبتها مثل ۹دی، هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و دیگر ایام تکراری شده است و از روی عادت این مناسبتها گرامی داشته می شود، در حالی که از اصل موضوع غافلیم.

وی به مسئله غدیرخم اشاره کرد و گفت: نادیده گرفتن واقعه غدیر باعث شد این مهم تحریف شود، امروز هم اگر برخی مناسبت های مهم یادآوری نشود قطعاً روزی تحریف می شوند و به طور دیگر در جامعه القا می شود.

لعلی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ولایتمداری و دینداری در جامعه، افزود: ۱۴۰۰ سال است که پرچم امام حسین روز به روز افراشته تر می شود، این نشان از تمدن بزرگ نوین اسلامی است که دشمنان سعی دارند این واقعه بزرگ عاشورا نیز به فراموشی سپرده شود.

فرماندار بناب گرامیداشت دهه بصیرت را امری مهم دانست و گفت: در تشییع پیکر سردار سلیمانی میلیونها جوان به خیابانها آمده بودند، اما اگر کار فرهنگی انجام نشود و مسائل به درستی به جوانان تبیین نشود دشمنان مسائل را وارونه نشان خواهند داد

لعلی، پرچم مقدس جمهوری اسلامی را یک هویت ملی دانست و گفت: پرچم برای دولت نیست، پرچم یک هویت ملی است که باید مراقب این هویت باشیم، وی با اشاره به برنامه های دهه بصیرت در شهرستان بناب، گفت: گرامیداشت روز بصیرت، همزمان با حماسه مردم آذربایجان در محکومیت فتنه ۸۸ در ۸ دی ماه در مصلای بناب و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در ۱۳ دی ماه در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

1161464 743 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

🔸️اخبار بناب/روبیکا👇
https://rubika.ir/akhbarbonab
🔸️اخبار بناب/ایتا 👇
http://eitaa.com/akhbarbonab

🔹️اخبار بناب /سروش 👇🏾
splus.ir/akhbarbonab
🔹️اخبار بناب/تلگرام👇🏾
@akhbare_bonab

💠اخبار بناب اینستاگرام👇🏼
instagram.com/akhbarbonab1399
💠 اخبار بناب وب سایت👇🏼
http://www.akhbarbonab.ir

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»
برنامه‌های اقتصادی دولت حداقل برای یک سال بدون تغییر باشد

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =