شنبه 1 اردیبهشت 1403

نیروی انتظامی مظهر اقتدار و صلابت ایران اسلامی است

لعلی فرماندار بناب:

photo 2022 08 30 11 41 28 800x533 1 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان بناب و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

رضا لعلی با بیان اینکه نظم، آرامش و امنیت کشور را مدیون نیروهای انتظامی هستیم گفت: نیروی انتظامی به عنوان بخشی از حاکمیت همواره در راستای تامین نظم و امنیت عمومی در کشور تلاش کرده و در این راستا شهدایی را تقدیم نظام و انقلاب نموده است.

وی برخورد با اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت را از جمله مصادیق برقراری نظم در کشور توسط نیروهای انتظامی برشمرد و گفت: این نیرو مظهر اقتدار و صلابت و تامین امنیت در کشور است.

وی با اشاره به موضوع بدحجابی در جامعه گفت: دشمن به دنبال سست کردن پایه های دینی و ایمانی در جامعه از طریق گسترش بدحجابی و بی حجابی است که لازم است در این زمینه با برخوردهای فرهنگی و منطقی به مقابله با افکار و اندیشه‌های دشمن بپردازیم و گسترش عفاف و حجاب در جامعه را جزو برنامه ‌های خود قرار دهیم.

لعلی با اشاره به قرارگیری شهرستان بناب در یک محور مواصلاتی افزود: طبیعتا تدابیر امنیتی و انتظامی در این شهرستان باید بصورت ویژه دنبال شود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب از تعامل، همکاری و هماهنگی اعضای شورای تامین شهرستان در تامین نظم و امنیت در شهرستان بناب و همکاری سرهنگ شفقی فرمانده پیشین نیروی انتظامی شهرستان با مجموعه شورای تامین و تلاش و کوشش شبانه روزی بمنظور حفظ نظم و امنیت در شهرستان بناب قدردانی کرده و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.

رضا لعلی سرهنگ عبدی را از فرماندهان خوش سابقه که پیش تر سابقه حضور در شهرستان بناب را داشته و با مشکلات آشنا هستند دانست و ابراز امیدواری کرد: در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و خدمت به مردم شهرستان بناب موفق باشند.

وی همچنین ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ بابائیان فرمانده پیشین پلیس راه شهرستان بناب و سرگرد رحمت دخت رئیس پیشین پلیس راهور شهرستان بناب و از سرهنگ بنابی که توفیق بازنشستگی نائل شده بود قدردانی نمود.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 10 =