شنبه 1 اردیبهشت 1403

مهمترین شایعات اسفند ۱۴۰۱/ از کشته سازی مسمومیت‌ها تا همکاری اینستاگرام با علی کریمی

کشته سازی مسمومیت‌ها، همکاری اینستاگرام با علی کریمی، تحریف آمار بازداشتی‌های اغتشاشات و شایعات درباره مرگ پیروز، از مهمترین شایعات اسفند ۱۴۰۱ به حساب می‌آید.

مهمترین شایعات اسفند ۱۴۰۱/ از کشته سازی مسمومیت‌ها تا همکاری اینستاگرام با علی کریمی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از فارس؛ مهمترین شایعات، تحریفات و ترفندهای شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و کاربران معاند و ضدانقلاب در سال گذشته را بازخوانی می‌کند. در ادامه مهمترین شایعات منتشر شده در اسفند ۱۴۰۱ را مرور می‌کنیم:

مهمترین حاشیه اسفندماه ماجرای مسمومیت های دانش آموزان دختر برخی مدارس بود. ضدانقلاب پس از هجمه ها و فشار با کلیدواژه «کار خودشونه» به «ضعف امنیتی دارند» تغییر موضع دادند (اینجا را بخوانید).

14020112000439 Test NewPhotoFree - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

این جریان حتی فاطمه رضایی را هم به عنوان کشته مسمومیت جا زدند، درحالی که بر اساس گفته پدر «فاطمه رضایی»، او براثر مشکلات کلیوی و بیماری عفونی فوت کرده بوده  و در مدرسه او هیچ مسمومیتی رخ نداده است(اینجا را بخوانید).

اما در ادامه پروژه کشته سازی را کلید زدند و دانشجوی لیسانس را جای دانش‌آموز مسموم جا زدند(اینجا).

گزارشی از دروغ های این کارخودشونه و وقتی عوامل طبیعی و غیرطبیعی را هم گردن نظام می‌اندازند را هم اینجا بخوانید .

14020112000442 Test NewPhotoFree - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اسفند پارسال پیروز، یوز ایرانی مرد. این موضوع هم بهانه شایعاتی در این خصوص شد. یکی از این دروغ ها شایعه پوست‌کندنِ «پیروز» بود(اینجا).

14011212000520 Test NewPhotoFree - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تهمینه میلانی کارگردان کشورمان هم که ید طولایی در انتشار شایعات دارد، این بار همینه میلانی این تصویر فتوشاپی از عمار حکیم، رییس ائتلاف حکیم عراق را  تحت عنوان بوسه امام جمعه ترکیه بر سگی که در زلزله ترکیه ۳ نفر را نجات داد منتشر کرد(اینجا را بخوانید).

14020112000438 Test NewPhotoFree - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

در ادامه بهانه گیری های رسانه های معاند در این ماه هم سعی کردند، به بهانه یک پرچم بار دیگر هجمه هایی را به مسئولان وارد کنند. یعنی درحالی که در عرف بین‌المللی پرچم کشور رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد نصب می‌شود، اما رسانه‌های معاند این موضوع را در دیدار با امیرعبداللهیان با «جاپا گروشی» دستمایه حمله به ایران قرار دادند(اینجا را بخوانید).

14020112000444 Test NewPhotoFree - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

بی‌بی‌سی فارسی در اواسط اسفندماه نیز بار دیگر با تکرار دروغ خود درباره مشمولان عفو اخیر محکومین، سعی کرد تا تعداد دستگیرشدگان را زیاد نشان دهد(اینجا).

14020112000440 Test NewPhotoFree - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درچهارشنبه آخر سال علی کریمی بار دیگر دست به انتحار شد و این بار دستور ساخت بمب دستی و حمله به ماموران را صادر کرد. اینستاگرام هم هیچ محدودیتی برای ترویج این محتوای خشونت بار اعمال نکرد(اینجا).

14020112000443 Test NewPhotoFree - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14020810000526 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

10مربی برتر ایرانی که امیدهای آینده را زنده کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به استفاده از توان داخلی به ویژه در استفاده از مربی ایرانی نقطه نظر خاصی دارند که نتایج حاصله در رده‌های پایه‌ای ورزش نیز نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای کشور در این حوزه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =