جمعه 31 فروردین 1403

مناسب سازی اماکن شهری بناب برای سالمندان ضروری است

مناسب سازی اماکن شهری بناب برای سالمندان ضروری است

فرماندار بناب با بیان اینکه مناسب سازی اماکن شهری بناب برای سالمندان ضروری است، گفت: در مناسب سازی اماکن شهری صرفاً نباید به برگزاری جلسات بسنده کرد.

به گزارش اخبار بناب به نقل از خبرگزاری مهر/ شهریار فتحی عصر یک شنبه در نشست مناسب سازی اماکن شهری و شورای سالمندان شهرستان بناب با بیان اینکه ادارات ملزم به مناسب سازی محیط خود هستند، افزود: اگر در اداره‌ای بودجه لازم برای مناسب سازی محیط را ندارند، اعلام کنند تا کار از طریق اداره کل و وزارتخانه مربوطه پیگیری شود.

وی تصریح کرد: افراد دارای معلولیت و سالمندان باید از حقوق شهروندی خود برخوردار شوند و ارائه خدمات عمومی و رفاهی نباید به گونه‌ای باشد که حق آنها نادیده گرفته شود.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب با بیان اینکه برخی از شهروندان از برخورد برخی مسئولین و کارکنان ادارات اظهار نارضایتی دارند، اذعان کرد: مسئولین نباشد شیفته میزی شوند که امروز پشت آن میز نشسته‌اند بلکه این میز مخصوص خدمت به مردم است و ما وظیفه داریم تا آخرین لحظه مسئولیت خود به بهترین شکل در خدمت مردم باشیم.

فتحی سپس با انتقاد از رفتار دوگانه برخی افراد و نسبت دادن دخالت‌های مسئولین شهرستان در عزل و نصب مدیران اظهار کرد: این افراد به جای اینکه با ایما و اشاره حرف بزنند و سعی در انحراف افکار عمومی و توجیه مسئولیت و وظیفه ذاتی خود داشته باشند، صریحاً منظور خود را شفاف بیان کرده و ناکارآمدی خود را متوجه دیگران نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان بناب زادگاه مردان بزرگی است که در این شهر بی منت به مردم خدمت می‌کنند و نباید با برخی حرف‌ها مردم را نسبت به همدیگر دلسرد کنیم.

این گزارش حاکی است، در ابتدای این جلسه محمدرضا اعلایی رئیس اداره بهزیستی بناب با انتقاد از عدم اجرای مصوبات قبلی در خصوص مناسب سازی اماکن شهری از سوی ادارات و شهرداری گفت: اکثریت ادارات با بهانه قراردادن کمبود اعتبار از مناسب سازی محیط‌های خود برای معلولین اجتناب می‌کنند.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 13 =