جمعه 31 فروردین 1403

معلمان شهرستان بناب دیگر برای پرداخت هزینه های درمانی خود به شهرهای همجوار مراجعه نمی‌کنند

درپی نارضایتی معلمان بنابی از خدمات بیمه تکمیلی دانا،نماینده بناب به همراه جمعی از مسئولین آموزش و پرورش شهرستان بناب با مدیرکل بیمه دانا کشور دیدار کردند.

photo ۲۰۲۳ ۰۱ ۱۱ ۰۸ ۳۰ ۱۰ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ در راستای مطالبه به حق و نارضایتی معلمان بنابی از خدمات بیمه تکمیلی دانا در شهرستان بناب و پیگیری های شخص محمود پورلطفعلی مدیر آموزش و پرورش بناب طی هماهنگی های بعمل آمده توسط حجت‌الاسلام والمسلمین باقری بنابی نماینده بناب معاونین ستادی و نماینده مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان بناب با رضا جعفری مدیر کل بیمه دانا کشور دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در ساختمان مرکزی بیمه دانا کشور انجام گردید مقصود وحیدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بناب با اعلام نارضایتی از عدم وجود شعبه مرکزی بیمه دانا جهت پرداخت هزینه های درمانی و خسارتی بیمه تکمیلی فرهنگیان و مراجعه فرهنگیان شهرستان بناب به شهرستان مراغه جهت پرداخت هزینه های درمانی خود خواستار ایجاد بیمه مرکزی دانا در شهرستان بناب با پوشش پرداخت خسارت های همکاران شهرستان های عجب شیر و ملکان شد.

وحیدی افزود: متاسفانه به دلیل نبود بیمه مرکزی در شهرستان، همکاران فرهنگی بنابی مجبور به مراجعه به شهر مراغه جهت پرداخت هزینه های درمانی خود هستند که این امر موجب تأخیر های چند ماهه در پرداخت هزینه های درمانی همکاران و در نتیجه نارضایتی و ایجاد مشکلات فراوان در این زمینه میشود.

وی در ادامه خواستار توزیع کارت‌های هوشمند بیمه‌ای بین همکاران فرهنگی دارای بیمه تکمیلی شد تا همکاران در صورت مراجعه به مراکز تحت پوشش صرفاً از آن کارت جهت پرداخت هزینه های درمانی خود استفاده کرده و درگیر کاغذ بازی های پرداخت هزینه های درمانی نشوند.

رضا جعفری مدیر کل بیمه دانا کشور نیز در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهاد توزیع کارت هوشمند بیمه دانا از سفر معاون کل بیمه دانا به شهرستان بناب جهت ارزیابی شعبات بیمه دانا در شهرستان و ایجاد بیمه مرکزی در روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه خبر داد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 11 =