شنبه 1 اردیبهشت 1403

معضل تجمع آبهای سطحی و نامناسب بودن راه های مواصلاتی چندین روستا در شهرستان بناب

معضل تجمع آبهای سطحی و نامناسب بودن راه های مواصلاتی چندین روستا از جمله ورودی جاده زاوشت و جاده روشت کوچک_توتاخانه همچنان ادامه داشته و نیازمند توجه ویژه مسئولان به این مسیر پرتردد و توریستی می باشد.

photo ۲۰۲۲ ۱۱ ۲۶ ۱۱ ۰۱ ۰۵ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ تجمیع آبهای سطی در برخی از مناطق شهرستان، از جمله ورودی جاده منتهی به ۵ روستا (زاوشت، روشت کوچک، آلقو و منطقه توریستی صور توتاخانه) از جمله معظلات بسیار جدی می باشد که سالیان سال هست ساکنین منطقه، قریب به ده هزار نفر می باشد قریبان گیر کرده است.

اتفاق تازه ای نیست که مردم از عدم مدیریتی و نالایقی برخی مسئولین هزینه های گزافی پرداخت کرده و در رنج و مصیبت زندگی را به سر ببرند طوریکه امروزه به وفور در سطح جامعه یافت می شود.

حل معضل ورودی جاده زاوشت جلسات زیادی را در شهرستان به خود اختصاص داده است ولی همچنان مشکل تردد از این مسیر به حال خود پایدار است.

شهرداری بناب طی جلساتی در سال 98 حدود دو میلیارد ریال به مهار آبهای سطحی این منطقه هزینه کرد تا بتواند این مشکل را رفع کند که متاسفانه محقق نشد و دوباره بیت المال بدلیل ندانم کاری برخی ها به هوا رفت.

آیا در بین متولیان امر، فردی متخصص پیدا نمی شود تا در جهت رفع معضل تصمیم معقول را گرفته و اجرا نماید؟ مشکل کار کجاست که با صرف این همه هزینه و همچنین برگزاری جلسات مکرر، باز نتیجه کارها معیوب از آب در می آید؟

این پروژه آنقدر پیچیده هم نیست که اینگونه ناچار ماند، حتی از یک شهروند معمولی سوال کنیم جواب حل این مشکل را می دهد و نیازی به هیچ جلسه و هزینه های مدیریتی هم نیست.

سخن آخر اینکه اهالی این منطقه انتظار دارند دستگاههای متولی با همکاری یکدیگر به این مسیر رسیدگی کرده و با توجه به وجود مناطق گردشگری روستایی، توجه ویژه ای برای ساماندهی مهار آبهای سطی و زیبا سازی این جاده به عمل آید.

منبع/بیناب سئون

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»
رهبرانقلاب: مشکل ما با آمریکا فقط با باج دادن مدام حل می‌شود؛ غیرت ایرانی قبول می‌کند؟ / «صدای ملت» ۱۳ آبان امسال بود / بچه‌های تیم ملی چشم ملت را روشن کردند

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۷ ۱۰ ۴۱ ۲۰ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

یادداشت/پیام تشکر دکتر وحید رضایی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان بناب از مسئولان و مردم شهرستان بناب

دکتر وحید رضایی رئیس سابق بهداشت و درمان شهرستان بناب با پیامی از زحمات تمامی مسئولان شهرستان و مردم فهیم بناب تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شش =