پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مشاهده کرونای جهش یافته انگلیسی در بناب/لزوم توجه جدی مردم به رعایت پروتکل‌ها

61889001 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فرماندار بناب از مشاهده کرونای جهش یافته انگلیسی در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: مردم باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدیت داشته باشند.

به گزارش اخبار بناب به نقل از ایسنا، شهریار فتحی در جلسه ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان، با اشاره به مشاهده چند مورد ابتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در بناب، اظهار کرد: سرعت ابتلا و مرگ و میر در نوع انگلیسی کرونا بسیار بالا بوده و در صورتی که مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدیت نداشته باشند، در روزهای آتی احتمال شیوع و خیز مجدد بیماری در شهرستان وجود دارد.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر عدم حضور در تجمع و مراسم، گفت: از مردم می‌خواهیم تا امسال نیز مثل سال گذشته در روز طبیعت در خانه‌های خود بمانند و تا زمانی که واکسیناسیون به صورت همگانی انجام نشده است از هرگونه تجمع و به خطر انداختن جان خود پرهیز کنند.

بر اساس این گزارش، غربالگری خانه به خانه موارد مشکوک کرونای جهش یافته انگلیسی در محله‌ای از بناب که این نوع از ویروس کرونا در آن کشف شده، آغاز شده است.

گفتنی است ساعت ۲۳:۵۱ شب گذشته جواب تست uk-variant (کرونای انگلیسی) سه نفر از اعضای یک خانواده در یکی از محلات بناب مثبت اعلام شد و بلافاصله با جلسه فوری ستاد کرونای شهرستان بناب مقرر شد تا کل محله‌ای که موارد مثبت در آن مشاهده شده نمونه برداری شود.

61889000 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

انتهای پیام/ ذاکر احمدزاده http://www.akhbarbonab.ir/?p=2776(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 18 =