شنبه 1 اردیبهشت 1403

مردم مدافع شفافیت برای همه حاکمیت هستند و نه فقط مجلس!

13991105000169 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب


به گزارش اخبار بناب به نقل ازجوان آنلاینمحمد باقری نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات طرح شفافیت آرای نمایندگان گفت: «اگرچه شفافیت را قبول دارم و معتقدم باید اجرا شود، اما مردم توقع شفافیت در تمامی حوزه‌ها را دارند. مردم مدافع این طرح نیستند بلکه مدافع شفافیت برای همه حاکمیت از جمله دولت، مجلس، قوه قضائیه، خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای اقتصاد، شورای برنامه‌ریزی استان‌ها و … هستند.»
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح برای عوام‌فریبی به مجلس آمده است، افزود: «این طرح حاوی تبصره‌هایی است که عملاً آن را از شفافیت خارج می‌کند و به یقین عقلانیت را از مجلس خواهد گرفت. به عبارت دیگر با تصویب این طرح منافع ملی را زیر سؤال خواهیم برد و ما دیگر با عقلانیت تصمیم نخواهیم گرفت. همچنین دو شوری کردن این طرح به معنی به نتیجه نرسیدن آن تا چند سال آینده است.

http://www.akhbarbonab.ir/2271/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هجده =