جمعه 10 فروردین 1403

مبتلایان کرونا بناب بالاتر از متوسط استانی/زنگ خطر پیک چهارم کرونا به صدا درآمد

photo 2020 08 02 22 29 03 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با اشاره به روند صعودی مبتلایان و بستری های ویروس کرونا در بناب گفت: هم اکنون 27 بیمار مبتلا به کووید19 در بناب بستری هستند که زنگ خطر برای پیک چهارم این ویروس در شهرستان بناب زده شده است.

اخبار بناب بهنقل از فارس/ علی نیرپور در جلسه ستاد کرونای شهرستان بناب با ارائه گزارشی از روند کنترل ویروس کرونا در این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا یک هزار و 384 بیمار کرونایی در بیمارستان بناب بستری شده است و طی این مدت 309 نفر فوتی داشتیم که 181 نفر از فوت شدگان مبتلا به ویروس کرونا بودند.

وی با اشاره به روند صعودی مبتلایان و بستری های ویروس کرونا در بناب تصریح کرد: هم اکنون 27 بیمار مبتلا به کووید19 در بناب بستری هستند که زنگ خطر برای پیک چهارم این ویروس در شهرستان بناب زده شده است.

نیرپور در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از اجرای موفق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: طرح شهید سلیمانی با تلاش سپاه، بسیج و مسارکت مردمی در حال اجراست و از توان و امکانات بسیج و شبکه بهداشت و درمان برای کنترل و جلوگیری از شیوع این ویروس به کار گرفته شده است.

مبتلایان کرونا بناب بالاتر از متوسط استانی

عباسعلی درستی معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه با بیان اینکه نام و آوازه شهید حاج قاسم سلیمانی فراتر از رسالت و اهداف طرح شهید سلیمانی است؛ گفت: آمارهایی که توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب ارائه شد،  از متوسط استانی بالاتر است.

وی افزود: همکاری های بین بخشی در شهرستان خوب است، از این رو باید با استفاده از این ظرفیت بالا برای کاهش تعداد مبتلایان و بستری های ویروس کرونا قدم های اساسی برداشته شود.

http://www.akhbarbonab.ir/2112/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =