جمعه 31 فروردین 1403

شهادت سردار سلیمانی روح تازه ای به جبهه مقاومت بخشید

امام جمعه موقت بناب گفت: نابودی داعش و امنیت پایدار امروز کشورهای منطقه مرهون فداکاری و رشادت های سردار شهید سلیمانی است.

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغری در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در مورد سردار حاج قاسم سلیمانی بر اینکه “قبل از شهادت سردار سلیمانی کارهای او را تحسین میکردم، اما امروز در برابر روح بلند آن شهید بزرگوار تعظیم می کنم”، اظهار داشت: این نکته بسیار سنگین و بزرگ است، مطمئنا مقام سردار سلیمانی از لحاظ علمی و کرامت از بسیاری از علما بالاتر است.

photo ۲۰۲۳ ۰۱ ۰۶ ۲۱ ۳۴ ۲۷ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

وی افزود: سردار سلیمانی آثار ماندگاری را در دنیا به یادگار گذاشت و اینکه ما با آسایش و آرامش داریم نفس می کشیم مدیون عنایت پروردگار متعال و فداکاری های آن شخصیت عظیم الشان هستیم.

خطیب جمعه موقت بناب با اشاره به جمله معروف سردار سلیمانی که گفت: جمهوری اسلامی حرم است، اگر این حرم آسیب ببیند سایر حرم ها نیز آسیب خواهد دید، تصریح کرد: قدرت های استکباری جهان داعشی را بوجود آورده بودند که از هیچ جنایتی علیه بشریت دریغ نمی کردند، اما با نقش آفرینی آن مرد عظیم الشان و با مدیریت و راهنمایی های مقام عظمای ولایت و رهبری مضمحل شدند و کوچکترین آسیبی به حرم های اهل بیت نرسید.

حجت الاسلام والمسلمین اصغری با بیان اینکه به برکت وجود سردار سلیمانی و فعالیت های او جبهه مقاومت در منطقه، عراق، لبنان، افغانستان و یمن جان تازه گرفت، خاطرنشان کرد: یکی از نتایج زحمات سردار سلیمانی این بود که با طرح نقشه ها و رشادت ها کشور یمن علیرغم بمباران و محاصره اقتصادی به یکی از افتخارات جهان اسلام و بشریت تبدیل شد.

وی با ابراز تاسف از اینکه سران کشورهای اروپایی در شهادت سردار سلیمانی ناشکری و کفران نعمت کردند و ناراحت نشدند و حتی برخی اظهار خوشحالی نیز کردند، گفت: سردار سلیمانی با رشادت های خود ریشه داعش را خشکاند و جان میلیون ها انسان حتی اروپایی ها را از مرگ نجات داد؛ چون اگر داعش قدرت می یافت به هیچ کس رحم نمی کرد.

امام جمعه موقت بناب گفت: مسئولان جمهوری اسلامی اعلام کرده اند که هنوز انتقام سردار سلیمانی را از آمریکا نگرفته ایم، لذا ما به عنوان ملت از مسئولان مان تقاضا می کنیم مسئله انتقام خون سردار سلیمانی را هر چه زودتر محقق نمایند.

اصغری ابراز امیدواری کرد: چنانکه جلال و شکوه کشتی تایتانیک مانع از غرق شدن آن در اقیانوس آتلانتیک نشد، انشاءالله آمریکا و استکبار جهانی نیز با وجود بحران های فوق العاده در کشورشان در مقابل چشمان این ملت مضمحل خواهد شد و امت اسلام پرچم انقلاب اسلامی را با سیادت و رهبری مقام معظم رهبری به امام زمان ارواحنا فداه تحویل خواهند داد.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفده =