یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

شرکت مجتمع فولاد آذر حدید بناب کیفیت تولید و رشد در توسعه را هدف گرفت

مهیار خداپرستی با اجرای برنامه های استراتژیک خبر داد:

آذر حدید بناب کیفیت تولید و رشد در توسعه را هدف گرفت.

5d0008ca 7bd3 4d51 92df 695bb2098da7 e1694350607436 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد آذر حدید بناب در خصوص اقدامات و برنامه های خود گفت: ایجاد واحد تحقیق وتوسعه و گسترش بخش های کیفی، طراحی و مهندسی با اهداف خلق بهبود و نوآوری در طراحی، بهسازی و ارتقاء این واحد فولادی در دستور کار قرار گرفته است

به نقل از معدن نامه؛ مهیار خداپرستی مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد آذر حدید بناب در خصوص معرفی ،برنامه ها و اقدامات خود در این شرکت که فصل جدیدی از رشد و بهره وری را دربرخواهد داشت، گفت: مدیریت و مهارتهای رهبری میتواند جایگاه کلی شرکت رامشخص کرده و به این ترتیب موفقیت برنامه های ارائه شده را در پی خواهد داشت.

ساختارمند کردن اصول زیر بنایی در اولویت اهداف قرار گرفته است.

Capture - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

وی در ادامه افزود: ساختارمندکردن اصول  زیر بنایی در اولویت اهداف قرار گرفته که در این راستا  پیاده سازی استراتژی سازمانی و حصول نتایج امید بخش نسبت به ایجاد این ساختار سازمانی و بازنگری در چارت سازمانی ،اولین قدم در تحول این مجموعه است .

خدا پرستی گفت: با پیاده سازی استراتژی سازمانی امکان بهینه سازی تولید، رشد تولید، توسعه  امکانات تولیدی، پیشرفت پروژه های در دست اجرا، آغاز طرح های توسعه شرکت (ذوب و نورد)  و آغاز پروژه های زیر ساختی(نیروگاه برق 100 مگاواتی ) امکان پذیر خواهد شد.

وی بر لزوم رسیدن به اهداف و تعالی سازمانی تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به اهداف سازمانی  ایجاد حس همدلی و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود و افزایش بهره وری و رفع دغدغه های پرسنلی و  تولید از شروط تحقق این مهم بوده و همچنین مدیریت کسب و کار روزانه با ایجاد درک و فهم  از روند فعالیت شرکت نیز زمینه ساز تحقق اهداف خواهد شد.

وی در خصوص برنامه ریزی استراتژیک شرکت مجتمع فولاد آذرحدید بناب گفت: ازمهمترین موضوعات می توان به  تشکیل کمیته و کارگروه های تخصصی با حضور مشاورین و مدیران با راهبری معاونت طرح و برنامه اشاره کرد از سوی دیگر برنامه ریزی در حوزه  مالی، اداری و اقتصادی که باید بصورت مدون و سازمان یافته مورد پایش و بررسی قرار گیرد به همراه تنظیم بودجه و برنامه سالانه عملکرد شرکت و تأمین نقدینگی از محل های مصوبات هیت مدیره و سهامداران از دیگر اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته خداپرستی ایجاد واحد تحقیق و توسعه،داخلی سازی قطعات و مجموعه ها، ارتقاءسطح کیفی و میزان تولید، بهبود عملکرد واحد تولید با خودکفایی در ساخت قطعات یدکی و تعمیرات دوره ای، کاهش بهای تمام شده در تولید، کاهش بهای تمام شده در احداث و توسعه واحدهای تولیدی، انتقال دانش از واحدهای بزرگ صنعتی و فولادی، شرکت های دانش بنیان جهت ارتقاء مجموعه، ارتقاء سطح تکنولوژی و تولید جهت نفوذ به بازارهای منطقه و جهانی و صادرات محصولات از مهم ترین برنامه های توسعه ای این شرکت محسوب می شود.

لازم به ذکر است شرکت آذرحدید بناب واقع در شهرستان بناب در فاز اول بهره برداری با مدرن ترین تجهیزات و امکانات فنی هم اکنون با ظرفیت تولید 200 هزار تن شمش فولادی در حال فعالیت است و بیش از 270 نفر اشتغال مستقیم را در منطقه ایجاد کرده است.

خبرنگار/ زهرا فرتوت

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۴ ۲۵ ۱۴ ۰۹ ۰۲ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

فراخوان بیست و دومین جشنواره سراسری غدیر بناب

بیست و دومین جشنواره سراسری شعر غدیر بناب در چهار بخش شعر فارسی، شعر ترکی آذری، شعر کودک و بخش ویژه تحت عنوان «غزه، نماد مقاومت» برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + چهارده =