پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سارقان طلاجات پیرزن ۹۱ ساله مراغه‌ای دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مراغه‌ گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان سارقان زورگیر طلاهای پیرزن ۹۱ ساله را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

سارقان طلاجات پیرزن ۹۱ ساله مراغه‌ای دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ سرهنگ توحید فارسی، در جمع خبرنگاران افزود: در پی کسب گزارشی مبنی بر یک مورد زورگیری و سرقت طلا و جواهر از یک منزلی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: درتحقیقات اولیه انجام شده مشخص شد سارقان پس از دق الباب در پوشش خانواده وارد خانه پیرزن شده و طلاهای وی را سرقت و بعد متواری می‌شوند.

سرهنگ فارسی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی با تلاش بی وقفه شبانه روزی و با اشراف اطلاعاتی دو سارق را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

وی گفت: سارقان، که یک زن و یک مرد هستند، در بازجویی‌های تکمیلی به سرقت طلا و جواهرات پیرزن به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال با همدستی یک نفر مالخر اعتراف کردند که در یک عملیات دیگر مالخر نیز دستگیر و طلاهای مسروقه از مغازه مالخر کشف و به مالباخته تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: در این راستا پرونده تکمیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»
درخشش بانوی مستندساز تبریزی در بخش بین الملل جشنواره فیلم رشد

همچنین ببینید

62281702 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

دستاوردهای سفر اول رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایسنا؛ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =