یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

ساخت فضا‌های آموزشی در بناب تا پایان ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تکمیل نهضت ساخت و ساز‌های فضا‌های آموزشی در شهر بناب

تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

9440842 511 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از صدا وسیما؛حمیدرضا خان محمدی در جریان این سفر یک روزی به منظور بررسی و پیگیری از چندین پروژه‌های بالای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی، راکد و نیمه راکد فضا‌های آموزشی شهرستان بناب بازدید کرد.


وی اظهار کرد: فضا‌های آموزشی که بالای ۷۰ درصدی در شهرستان بناب در روند ساخت و ساز هستند، با محقق شدن افزایش اعتبارات در ردیف بودجه و سرعت دادن به کار‌های عمرانی در مهرماه سال جاری همزمان با بازگشایی مدارس تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید. 


خان محمدی ساخت و ساز فضای‌های آموزشی شهرستان بناب را مطلوب عنوان کرد و گفت: با بررسی‌های دقیق و با افزایش اعتبارات در برنامه ردیف بودجه دوساله آتی که شامل طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی کمتر از ۵۰ درصد است با این روند مطلوب، ساخت و ساز‌ها تکمیل می‌شود.


وی تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت سیزدهم جمع آوری مدارس کانتینری هست که در مقایسه با مدارس کانکسی که فرصتی برای جابجایی‌های جمعیت است موفق‌تر و ایده آل‌تر است و طرح سامان دهی مدارس کانکسی برای مدارس بالای ۱۰ دانش آموز مستقل است.

خان محمدی در ادامه افزود: در طرح شهید پناهی ۶۶ پروژه کانکسی در استان آذربایجان شرقی هدف گذاری و آغاز شده است و اگر چنانچه با مشکلاتی در روند مراحل مواجه نباشیم، در مهرماه ۱۴۰۲ تحویل دانش آموزان خواهد شد.


وی در خصوص طرح ساماندهی مدارس سنگی گفت: در اسفندماه سال گذشته با حمایت از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در یک کار مشترک در کل کشور آغاز خواهد شد با هدف ساماندهی مدارس سنگی بالای ۱۰ دانش آموز سه تا شش کلاسه که تقریبا ۱۳۰۰ مدرسه شناسایی شده که در فاز اول آن ۲۵۳ مدرسه بالای سه کلاس در کل کشور آغاز می‌شود و تا پایان ۱۴۰۳ به ساماندهی خواهد رسید.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

Untitled - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

آگهی استخدام در دفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

آگهی استخدام دردفتر نمایندگی بیمه آسیا شهرستان بناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =