جمعه 10 فروردین 1403

زنگ انقلاب در مدارس بناب نواخته شد

زنگ انقلاب در روز دوازده بهمن ماه؛ همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با حضور مسئولان شهرستان، به صورت پایلوت در محل مدرسه تیزهوشان علامه طباطبایی بناب نواخته شد.

photo ۲۰۲۳ ۰۲ ۰۱ ۱۲ ۳۰ ۰۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ فرمانده سپاه ناحیه بناب در این مراسم، آغاز چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی را گرامی داشت و افزود: این ایام مبارک را به همه مردم عزیز ایران به خصوص مردم ولایتمدار بناب تبریک و تهنیت عرض میکنیم.

وی گفت: عزت و اقتدار ایران، حاصل انقلاب اسلامی و در رأس آن امام رضوان الله تعالی علیه است که به این نظام و مردم آن شرف و جایگاه ویژه ای در جهان بخشیده است.

سرهنگ پاسدار اسفندیاری به نمونه هایی از رویداد های دوران طاغوت اشاره کرد و گفت: در این دوران جایگاه ارزش و منزلت ایرانی چنین بود که گروهبان آمریکایی به امیر ارتش ایران دستور صادر می‌کرد و ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور ما حضور داشتند، با مرور چنین رخدادهایی باید به کشور و نظام خود ببالیم.

وی نیروهای مسلح را جانفدای مردم و این نظام دانست و گفت: امروز کشورهای استعمارگر پیشرفت را وقف خود کرده‌اند، هر کشوری در این زمینه ورود کند بدنبال دشمنی و سرکوب کردن آن کشور خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب، با اشاره به سخن رهبر انقلاب، خطاب به دانش آموزان گفت: شناختن شیوه های دشمنیِ دشمن از شناخت خود دشمن مهم‌تر است، شما باید توطئه های دشمنان را شناسایی کنید و در مسیر اهداف خود پیش بروید.

سرهنگ اسفندیاری سواد رسانه ای را علمی پیچیده و الزام بر همه مردم دانست و گفت: سواد رسانه ای را جدی بگیرید، سستی در این زمینه حتی برای خود مسئولان و پا به سن گذاشته ها هم می تواند خطرناک باشد.

منبع/ انعکاس بناب؛

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۱۵ ۲۰ ۵۷ ۱۹ - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

تغییر مدیریت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب

طی حکمی از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز با رفتن دکتر وحیدرضایی و آمدن دکتر اصغر باقری تغییر مدیریت در رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =