جمعه 31 فروردین 1403

روایات همرزمان شهید باکری در شهرستان بناب

به گزارش اخبار بناب؛ در مراسم سالروز شهادت شهید مهدی باکری که با حضور فرمانده و نماینده ولی فقیه درسپاه ناحیه بناب و جمعی از هم رزمان شهید برگزار شد، دوستان و هم رزمان شهید سردار باکری به بیان خاطرات خود از زمان حضور خود در کنار سردار در دفاع مقدس پرداختند.

DSC02346 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

با خمپاره تانک نمی‌زنند

یکی از هم رزمان شهید در این راستا گفت: قبل از عملیات خیبر که دیدبانی می‌دادم، چندین روز بود که یک تانک عراقی را زیر نظر داشتیم که بخاطر مزاحمت این تانک در منطقه به فکر انهدام آن بودم.

وی افزود: بعد از تلاش‌های زیاد، با خمپاره در حال منهدم کردن این تانک بودیم که آقا مهدی باکری رسید و وقتی ما را در تلاش بسیار برای انجام این عمل دید، بیسیم را از دست من گرفت و گفت که مومن خدا با خمپاره که تانک را نمی‌زنند، این خمپاره‌ها بیت المال است و با هزاران سختی به دست ما می‌رسد و بیخودی نباید حیف و میل شود.

- پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

سفیدی ته مانده هندوانه

یکی دیگر از هم رزمان این شهید گرانقدر گفت: ساعت سه شب بود و بنده در سنگر خود مشغول انجام وظایف بودم که آقا مهدی وارد سنگر ما شد و به من گفت که غذا داری؟ گفتم که نه، مگر شام نخوردی؟ گفت که از صبح چیزی نخورده‌ام.

وی ادامه داد: من در سنگر چیزی نداشتم و فقط کمی نان خورده خشک و مقداری ته هندوانه‌ای که آن را با همسنگریان خورده و گذاشته بودیم کنار که چیزی از آن نمانده بود و فقط سفید ته هندوانه نمایان بود، گفتم نه هیچ غذایی ندارم و فقط نان خشک داریم.

وی گفت: که همان نان خشک را بیار کافی است. گفتم بروم از انباری یک تن ماهی بیاورم که آقا مهدی اجازه نداد و گفت، یک قاشق بیاور که با آوردن قاشق شروع به خوردن سفیدی داخل هندوانه با نان خشک کرد و شکرگزار خداوند شد.

DSC02359 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

http://www.akhbarbonab.ir/2715/(در یک برگهٔ جدید باز می‌شود)

index 2 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + یازده =