جمعه 31 فروردین 1403

دیواری کوتاه‌تر از دیوار امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیست!

امام جمعه بناب گفت: توجهی به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نمی‌شود و امروز از دیوار کوتاه امر به معروف و نهی از منکر دیواری کوتاه‌تر نداریم.

دیواری کوتاه‌تر از دیوار امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیست!

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ترتیب یافت، اظهار کرد: اگر در یک سازمان، دستگاه یا جامعه‌ای مشکل وجود دارد علت اصلی آن این است که از معنویت دور بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه هرجا معنویت بوده در کنار آن پیروزی نیز وجود دارد؛ افزود: هر وقت از ارزش‌های الهی فاصله گرفتیم آن موقع هر بلایی گریبانگیر ما نیز خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب شهید سردار سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و شهید احمد کاظمی را الگوی بارز معرفت الله دانست و گفت: امروز همه ما مسؤولان و کارکنان دولت باید از شهدا الگو بگیریم و در تمامی کارهای خود خداوند را بالای سر خود ببینیم.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی در ادامه با اشاره به عادی شدن برخی ناهنجاری‌ها در جامعه اذعان داشت: امروز بانوان محجبه ما در جامعه احساس ناامنی می‌کنند و توجهی به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نمی‌شود و امروز از دیوار کوتاه امر به معروف و نهی از منکر دیوار کوتاهی نداریم.

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 12 =