پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دیدار مدیر عامل مجتمع فولاد ظفر با سرپرست دانشگاه بناب

دیدار و گفتگوی مهندس فرهاد نیک نفس مدیرعامل مجتمع فولاد ظفر با سرپرست دانشگاه بناب

DSC 6365 - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب؛ در این دیدار که راه کارهای تعامل فولاد ظفر و دانشگاه بناب مورد بررسی قرار گرفت، سرپرست دانشگاه بناب ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید مجتمع فولاد ظفر بناب، بر ضرورت استفاده این مجتمع از نیروهای متخصص و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی توسط مجتمع در سطح شهرستان تاکید کرد.

دکتر مجتبی‌ عباسیان با اشاره به اینکه دانشگاه ‌بناب دانشگاه فنی ‌ومهندسی است، به معرفی توانمندی های دانشگاه در حوزه‌های مختلف پرداخت و بر تقويت و توسعه همكاری های فی مابين با هدف دسترسی و به كارگيری دانش و فناوری روز، اجرای طرح های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه ای ،كاربردی، مشاوره ای در موضوعات مرتبط با نياز های منطقه و صنعت تاكيد كرد.

وی به ارتباط مستقیم صنعت با دانشگاه و بر تحقیق و توسعه در حوزه صنعت تاکید کرد و گفت: ارتباط دانشگاه با حوزه صنعت می‌تواند عامل توسعه پایدار باشد و این ارتباط از سوی دانشگاه بناب باید زودتر از این شکل می‌گرفت.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه بناب با انعقاد تفاهم نامه ای، ارتباط با حوزه صنعت را شروع خواهد کرد، افزود: این شروع را به فال نیک می‌گیریم تا با توسعه آن، گامی در جهت علمی ساختن فعالیت‌های صنعتی و صنعتی ساختن فعالیت های علمی برداشته باشیم.

در ادامه اين نشست مدير عامل شركت فولاد ظفر نيز با بيان پيشرفت هاي این شرکت در سال هاي اخير از پذيرش طرح و ایده‌هاي دانشگاهي و انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه بناب استقبال نمود.
در این دیدار مهندس فرهاد نیک نفس آمادگی خود را جهت همکاری هرچه بیشتر و بهتر مجتمع فولاد ظفر با دانشگاه بناب در قالب تفاهم نامه به منظور انجام طرح های پژوهشی وکمک به کم کردن آلایندگی‌های زیست محیطی مدنظر اعلام کردند.

وی از برقراری ارتباط دانشگاه و صنعت ابراز خرسندی کرد و گفت: همواره بر تربیت نیروی علمی و توانمند معتقد هستیم و بر این باوریم که ارتباط صنعت و دانشگاه می تواند در پرورش نیروهای علمی و مستعد تاثیر بسزایی داشته باشد.
نیک نفس افزود: امیدواریم بتوانیم دامنه ارتباط صنعت و دانشگاه را در آینده گسترده تر نماییم




dsc 6353 min - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

dsc 6355 min - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب
dsc 6349 min - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب
dsc 6365 min - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

مطالب مرتبط

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»

همچنین ببینید

14020810000526 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

10مربی برتر ایرانی که امیدهای آینده را زنده کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به استفاده از توان داخلی به ویژه در استفاده از مربی ایرانی نقطه نظر خاصی دارند که نتایج حاصله در رده‌های پایه‌ای ورزش نیز نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای کشور در این حوزه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =