شنبه 1 اردیبهشت 1403

دیدار با ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و جهاد است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بناب گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران موجب تداوم و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد می‌شود.

photo 2022 12 11 03 59 34(1) - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

به گزارش پایگاه خبری اخبار بناب به نقل از ایثار؛ احمد خیرخواه در دیدار با خانواده شهیدان «نادر قلی مختاری»، «هاشم هاشمیان» و «یوشف دانشیان» خاطرنشان کرد: مشاهده صبر و روحیه بالا و انگیزه‌های خانواده معظم شهدا وایثارگران روحیه ایثارگری را تقویت می‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بناب افزود: دیدار با خانواده شهدای افتخار آفرین عرصه‌های جهاد در راه خدا، مایه افتخار و برای مسئولان یک وظیفه است.

وی خطاب به خانواده های شهدای والامقام ادامه داد: ملت ایران همیشه قدردان زحمات شما بوده و مسئولان وظیفه دارند تا به مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان وایثارگران رسیدگی کنند.


دراین دیدارها که مجتبی عباسیان رئیس دانشگاه بناب وجمعی از اساتید دانشگاه بناب نیز حضور داشت، از صبر واستقامت این اسوه‌های ایثار و فداکاری تجلیل شد.

یوسف دانشیان، دوم شهريور1347 در بناب به دنيا آمد. او که روحاني بود،  به عنوان بسيجي در جبهه حضور يافت و نهایتاً ششم مرداد 1367 در اسلام آباد غرب توسط نيروهاي عراقي بر اثر اصابت گلوله شهيد شد. پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهداي زادگاهش به خاك سپرده شده است.

نادر قلی مختاری، هم دوازدهم شهريور1347 در بناب به دنيا آمد. او که به عنوان دانش آموز بسیجی در جبهه حضور یافته بود، هفتم آبان 1361 در سومار توسط نيروهاي عراقي بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد. پیکر مطهر این شهید والامقام را در گلزار شهداي امام حسن(ع) زادگاهش به خاك سپرده اند.

هاشم هاشمیان، نیز نهم مرداد 1333 در مراغه متولد شد. او که به عنوان کادر ارتش در جبهه حضور يافته بود، نوزدهم شهريور 1363 به شهادت رسيد. مدفن او در گلزار شهداي زادگاهش واقع است.
photo 2022 12 11 03 59 44(2) - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

درباره‌ی سردبیر

سردبیر پایگاه خبری «اخبار بناب»
گازگرفتگی یک خانواده در تبریز/ ۳ نفر جان باختند

همچنین ببینید

14010812000485 Test PhotoN - پایگاه خبری اخبار بناب شهرستان بناب

اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − دو =